SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJAdresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400006 , Romania , Punct e de contact: IOANA-CRISTINA POJAR , Tel. +40 0264/592771 , Email: [email protected] , Fax: +40 0264/590235 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestoraActivitate activitati - SanatateAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaProduse de panificatieII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, Str. Clinicilor nr. 3-5Codul NUTS: RO113 - ClujII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: NuAcord-cadru cu maxim 3 agenti economiciDurata acordului-cadru: 24 luniValoarea estimata fara TVA: 1,305,000 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Intre 1 si 12 contracte sub./an. Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile Autoritatii Contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorProduse panificatieII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15811100-7 - Paine Rev.2 15811300-9 - Cornuri Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceDaII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulConform specificatiei tehnice.Valoarea estimata fara TVA: 1,305,000 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE24 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateTotal garantie de participare 13050. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertetlor. Mod de constituire: Forma: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau virament bancar, in contul autoritatii contractante RO22TREZ2165005XXX006884 deschis la Trezoreria Cluj, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se completeaza formularul A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari de preferat din Romania , instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea valabilitatea egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006.Se mentiona faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contrcatante, cladirea Directiei, et.1, Str. Clinicilor nr. 3-5 orar L-V: 12-14 si V: 11-12 In cazul in care, contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conf. Art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 . Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 /2004 , beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare se va incarca in SEAP si se va depune si in original la sediul autoritatii contractante - Registratura Generala, pana la data limita de depunere a ofertelor publicata in SEAP. 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, constituita doar pentru contracte cu valori mai mari de 130.000 euro. Mod de constituire: conform prevederilor art.90 alin 1 din HG 925/2006. Scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata cont RO22TREZ2165005XXX006884 deschis la trezoreria Cluj , ori de o societate de asigurari.Instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteVenituri proprii din diverse surse.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar persoanelor cu putere de reprezentare, de decizie/certificat echivalent- Formular 1. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 2. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3. 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 4. Personal cu functii de raspundere: Manager- Dr.Ec. Petru Susca, Dir.Fin.-Contab.- Ec. Delia Dragomir,Consilier Juridic Viviana-Maria Santamarian,Sef Serv. Achizitii Ioana-Cristina Pojar, Responsabil achizitie Alina-Paula Marian,Sef Serv. Adm. Mircea Morar,Asistent Diet. Sanda Pop, Bucatar sef Truta Salomina,Bucatar sef Cerces Ana 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 5. cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 1.Certificat constatator eliberat de O.N.R.C in scopul participarii la licitatie, din care se rezulte: -capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana, sau copie lizibila cu m entiunea quot;conform cu originalulquot; 2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana, sau copie lizibila cu mentiunea quot;conform cu originalulquot; 3.Autorizatia sanitara de functionare - emisa de Ministerul Sanatatii - Directia de Sanatate Publica Acest document se solicita in baza prevederilor H.G.573/2002 - Anexa 2 - Copie quot;conform cu originalulquot; 4.Dovada autorizarii pentru livrare de produse alimentare sub forma documentului de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor emisa de - Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor - Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor. Acest document se solicita in baza prevederilor H.G.573/2002 5.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea quot;conform cu originalulquot; III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateMostre de produs Declaratie privind principalele livrari de produse ; totodata se vor prezenta documente justificative in vederea demonstrarii cerintei de calificare, la latitudinea operatorilor economici, cum ar fi :documente constatatoare, recomandari, proces-verbal de receptie din care sa reiasa faptul ca furnizarea produselor a fost realizata conform prevederilor contractuale. Declaratiei de conformitateNivel uri specific e minim e necesar e Depunerea unor mostre de produs pentru demonstrarea conformitatii Formularul 10 cu anexa Certificarea conformitatii marfurilor precum si certificarea faptului ca sunt adecvate pentru consum uman.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta4IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2014 15:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare31.03.2014 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 25.04.2014 18:00Locul: In SEAPPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATIISe accepta doar pretuni unitare cu maxim doua zecimale, in caz cotrar se vor lua in considerare doar primele doua zecimale. Se va depune oferta pentru toate produsele din solicitate in caz contrar ofertele partiale vor fi respinse.VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacTermenul de exercitare a cailor de atac se considera din ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta, conf art 256^2/OUG34/06 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.. VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-NapocaAdresa postala: Str. Clinicilor nr. 3-5 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400006 , Romania , Tel. +40 0264595271 , Email: [email protected] , Fax: +40 0264595271 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400006 , Romania , Tel. +40 0264595271 , Email: [email protected] , Fax: +40 0264595271