TehnologiiRepere

169

Licitatii piese utilaje agricole

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactRegia Nationala a Padurilor - Romsilva RAStr. Petricani nr. 9A, sector 2In atentia: Ing. Iosif Preda70164 BucurestiROMAcirc;NIATelefon: +40 268415770E-mail: [email protected]: +40 268475678Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.rosilva.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Directia Silvica BrasovStr. Closca nr. 31In atentia: ing. Iosif Preda500040 BrasovROMAcirc;NIATelefon: +40 268415770E-mail: [email protected]: +40 268475678Adresa Internet: www.rosilva.roCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Directia Silvica BrasovStr. Closca nr. 31In atentia: ing. Iosif Preda500040 BrasovROMAcirc;NIATelefon: +40 268415770E-mail: [email protected]: +40 268475678Adresa Internet: www.rosilva.roOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Directia Silvica BrasovStr. Closca nr. 31In atentia: ing. Iosif Preda500040 BrasovROMAcirc;NIATelefon: +40 268415770E-mail: [email protected]: +40 268475678Adresa Internet: www.rosilva.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAltele: Regie AutonomaI.3 Activitate principalaAltele: SilviculturaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Piese de schimb si accesorii pentru tractoarele si utilajele de la Herghelia Sambata.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Sediul Hergheliei Sambata din localitatea Sambata de Jos, nr. 45.Cod NUTS RO321II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu un singur operator economicDurata acordului-cadruDurata in luni: 36Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA:Intervalul: intre 35 000 si 772 318 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: De 2 ori pe an.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorPiese de schimb si accesorii pentru tractoarele si utilajele de la Herghelia Sambata, in vederea mentinerii in parametri de functionare a tractoarelor si utilajelor pentru a putea efectua in perioadele optime si in bune conditii lucrarile agricole. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 90 000 RON.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 16810000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Se va depune oferta pentru intreaga cantitate solicitata in Anexa 1 a caietului de sarcini.Valoarea estimata fara TVA:Intervalul: intre 35 000 si 772 318 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 36 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Cuantumul garantiei de participare este de 8 000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 din HG 925/2006. In conformitate cu prevederile art. 87 din HG nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:mdash; ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;mdash; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, in cazul in care se formuleaza contestatie iar consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4 552,32 RON. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta obligatoriu la sediu Directiei Silvice Brasov de catre toti operatorii economici pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Alte fonduri.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Declaratie privind eligibilitatea:Se va completa Formularul nr. 1 din Modelele de formulare atasate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69^1 din OUG nr. 34/2006. Se vor completa Formularele nr. 2 si 3 din Modelele de formulare atasate. Persoane cu functie de decizie in cadrul Directia Silvica Brasov: Runceanu Danut - director; Vira Corina - director economic; Dragan Cosmin - sef herghelie; Boanta Viorel - ing. agronom; Blaj-Voinescu Vlad - ing. Paza si Protectie; Curtu Alina - ing. Cultura Refacere; Iosif Preda - responsabil Achizitii; Dorel Vilcu - consilier juridic; Stoian Cristina - ing. Resurse Umane si Organizare; Petrescu Stefan - responsabil productie.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 5 din Modelele de formulare atasate.Certificat fiscal eliberat de catre Compartimentul Taxe si Impozite Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul si certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2011-2013 sa fie de cel putin 100 000 RON.Se va completat cifra medie de afaceri in Formularul nr. 6: Informatii generale.Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Nivel uri minim e necesar e : Se va completat cifra medie de afaceri in Formularul nr. 6: Informatii generale. Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in f unctie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani piese de schimb. Pentru aceasta, ofertantii vor completa formularul Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii 3 ani. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ex. document constatator, proces verbal de receptie etc. . In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nivel uri minim e necesar e :Ofertantii vor completa formularul Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii 3 ani. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ex. document constatator, proces verbal de receptie etc. . In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:795/12.03.2014IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 7.4.2014 - 14:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare15.4.2014 - 12:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 90 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 15.4.2014 - 12:30Locul:Sediul Directiei Silvice Brasov din localitatea Brasov, Str. Closca nr. 31.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daInformatii suplimentare despre persoanele autorizate si procedura de deschidere: Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.Sectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareDaca 2 oferte admisibile au preturi egale si sunt clasate pe primul loc, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi, ca la o data si o ora ce vor fi stabilite ulterior, o noua propunere de pret, in care pretul nu poate fi mai mare decat cel initial. Va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.Pentru buna desfasurare a procedurii si ulterior pentru incheierea contractului incluzand aici stabilirea numarului de fax pentru corespondente, stabilirea persoanelor de contact, cunoasterea datelor de indentificare ale furnizorului care vor fi preluate in contract, respectarea prevederilor art. 69.2, alin. 2 din OUG nr 34 /2006, corecta informare a autoritatii contractante etc. este obligatorie includerea in oferta a formularelor Informatii generale si Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularelor din documentatia de atribuire.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacOficiul Juridic al Directiei Silvice BrasovStr. Closca nr. 31500040 BrasovROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 268415770Adresa Internet: www.rosilva.roFax: +40 268475678VI.5 Data expedierii prezentului anunt:27.3.2014

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2