TehnologiiRepere

175

Licitatii piscoturi, biscuiti

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiStr. Vasile Lupu nr. 57 AIn atentia: Matei Marian700309 IasiROMAcirc;NIATelefon: +40 372797671E-mail: [email protected]: +40 232240088Adresa adrese Internet: Adresa generala a autoritatii contractante: www.dasiasi.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaProtectie socialaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiAchizitie zahar, miere naturala, cacao,ciocolata si produse zaharoase, piscoturi si biscuiti.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Locul principal de livrare: sediile Centrelor de Plasament si Centrele de Ingrijire si Asistenta din subordinea DGASPC cf Anexei nr. 2 aferenta modelului de contract.Cod NUTS RO213II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorObiectul procedurii il constituie achizitia de - Produse alimentare : LOT 1 - Zahar vrac; LOT 2 - Miere naturala; LOT 3 - Cacao, Ciocolata si produse zaharoase cacao, ciocolata diverse sortimente, crema ciocolata si vanilie pentru tort, drajeuri, dropsuri, figurine ciocolata, nuga, rahat simplu ; LOT 4 - Piscoturi si biscuiti, produse de cofetarie si patiserie conservate biscuiti diverse sortimente, cozonac, eugenia diverse sortimente, frisca pentru tort, napolitane diverse sortimente, turta dulce .Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data primirii facturilor de catre beneficiari.Valoarea estimata fara TVA :LOT 1 : minim 96 086,23 RON si maxim 138 788,66 RON;LOT 2 : minim 20 797,43 RON si maxim 30 037,13 RON;LOT 3 : minim 215 381,17 RON si maxim 311 106,13 RON;LOT 4 : minim 265 335,48 RON si maxim 383 262,36 RON;Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2014 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art.6 alin.3 din HG nr. 925/2006.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15820000, 03142100, 15831000, 15840000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 532 184,54 RONFara TVASectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 63-106948 din 29.3.2014Sectiunea V: Atribuirea contractuluiContract nr: 17452 Denumire: Achizitie zahar, miere naturala, cacao si ciocolata, piscoturi si biscuitiV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:11.6.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiStrungariu CO Rigams LM SNCStr. Carpati nr 5, Bl. 656, Ap. 4, Sc. B, Et. 1707027 IasiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 597 600,30 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 532 184,54 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: daValoarea sau procentul din contract care ar putea fi subcontractat unor terti: Nu se cunoasteSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:Documentele de inscriere la procedura1. Scrisoare de inaintare la procedura formular tip al organizatorului - Formularul 1 din Sectiunea Formulare -in original2 Imputernicirea scrisa, prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica Formularul 3 din Sectiunea Formulare - in originalImputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite buletin de identitate, carte de identitate, pasaport 3. Garantia de participare conform prevederilor III 1.1.a 4. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. atunci cand este cazul Modelele formularelor se regasesc in Sectiunea Formulare.Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.5. Acord de asociere, daca este cazul - in originalIn cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, presedintele comisiei de evaluare va dispune reluarea procesului de reofertare in plic inchis pentru ofrtantii clasati pe primul loc, pana in momentul in care se va reliza departajarea ofertelor financiare.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos, nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / +40 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacCompartiment Juridic, Contencios si Managementul Serviciilor Sociale din cadrul DGASPC IasiStr. Vasile Lupu nr. 57 A700309 IasiROMAcirc;NIATelefon: +40 23214972Adresa Internet: www.dasiasi.roVI.4 Data expedierii prezentului anunt:11.6.2014

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2