TehnologiiRepere

176

Licitatii plante

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactRegia Autonoma de Admministrare a Domeniului Public si a Fondului Locativ RA CraiovaStr. Brestei nr. 129In atentia: Claudia Cojman200177 CraiovaROMAcirc;NIATelefon: +40 251411214E-mail: [email protected]: +40 251414205Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.igcti.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaLocuinte si facilitati pentru comunitateI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Achizitie plante si arbori 2014.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Sere RAADPFL - Parc Romanescu Craiova.Cod NUTS RO411II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu un singur operator economicDurata acordului-cadruDurata in luni: 10Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 3 568,90 si 2 057 900 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Lot 1: Plante perene Lavanda : Ac-cadru + ct. sbsecv. val min. estim. 1 680 RON-val. max. estim. 1 680 000 RON; Lot 2; Rasad plante bienale Pansele + banutei ,val. min. estim 52,5 RON-val. max. estim. 52 500 RON;Lot 3; Plante bienale Petunia val. min. estim. 86,4 RON-val. max. estim. 86 400 RON;Lot 4; Gazon, val. min estim. 700 RON-val. max. estim. 168 000 RON.Lot 5; Arbori Platan+Magnolia val. min. est. 1 050 RON-val. max. estim. 71 000 RON.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorLot 1: Plante perene Lavanda : Ac-cadru + ct. sbsecv. val min. estim. 1 680 RON-val. max. estim. 1 680 000 RON; Lot 2; Rasad plante bienale Pansele + banutei ,val. min. estim 52,5 RON-val. max. estim. 52 500 RON;Lot 3; Plante bienale Petunia val. min. estim. 86,4 RON-val. max. estim. 86 400 RON;Lot 4; Gazon, val. min estim. 700 RON-val. max. estim. 168 000 RON.Lot 5; Arbori Platan+Magnolia val. min. est. 1 050 RON-val. max. estim. 71 000 RON.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03451000, 03441000, 03452000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: daPot fi depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Lot 1-Lavanda ghiveci:min 420 buc-max. 420 000;Lot 2-Pansele-min 70 buc-max. 70 000 + banutei min. 50 buc-max. 50 000;Lot 3-petunia-min 60 buc,max. 60 000; Lot 4-Gazon-min 50 mp-max.12 000mp;Lot 5-Platan-min 10 buc-max. 700 buc, magnolia pitica min. 15 buc-max. 1 000 buc.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 3 568,90 si 2 057 900 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 10 de la data atribuirii contractului Informatii privind loturileLot nr: 1 Denumire: Plante perene1 Descriere succintaLavanda Lavandula angustifolia .2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 034510003 Cantitate sau domeniumin. 420 buc, max. 420 000 buc.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 1 680 si 1 680 000 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 33 600 RON.Lot nr: 2 Denumire: Rasad plante bienale1 Descriere succintaRasad pansele- Viola Wittrockiana + banutei bellis perennis .2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 034510003 Cantitate sau domeniuRasad pansele: min 70 buc, max.70 000 buc; rasad banutei min. 50 buc, max. 50 000 buc;Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 52,50 si 52 500 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 1 050 RON.Lot nr: 3 Denumire: Plante bienale1 Descriere succintaPlante bienale: Petunia Grandiflora.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 034510003 Cantitate sau domeniuPetunia Grandiflora, min. 60 buc, max. 60 000 buc.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 86,40 si 86 400 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 1 728 RON.Lot nr: 4 Denumire: Gazon1 Descriere succintaRulou de gazon.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 034410003 Cantitate sau domeniuMin. 50 mp, max. 12 000 mp.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 700 si 168 000 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 3 360 RON.Lot nr: 5 Denumire: Arbori Platan+magnolia 1 Descriere succintaPlatan Platanus acerifolia Magnolia pitica Magnolia soulangeana .2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 034520003 Cantitate sau domeniuPlatan:min 10 buc-max. 700 bucMagnolia pitica:min. 15 buc-max. 1 000 buc.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 1 050 si 71 000 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 1 420 RON.Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Lot 1-33600 RON;Lot 2-1050 RON; Lot 3-1728 RON;Lot 4-3360 RON;Lot 5- 1420 RON.Mod de constituire: mdash; virament banmcar sau depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta,pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova,cod fiscal RO7403230; mdash; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota: Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie,atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuiere a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cursul de referinta ce va fi luat in calculul echivalentei unei garantii de participare constituite in alta moneda decat leul, va fi cursul BNR leu/alta valuta valabil la data publicarii anuntului de participare Garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului subsecvent b modul de constituire a garantiei de buna executie:instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante- in original- sau prin retineri succesive din sumele datora te pentru facturi partiale.In acest sens ,ofertantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia AC la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0,5 % din valoarea contractului.Dupa, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Bugetul propriu.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea-formular D;Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181-formular E;Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. Cerinta nr. 4: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In situatia in care procedura de emitere a certificatelor mai sus mentionate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op. economici pot depune o decl. pe propria raspundere conf. art 11, alin.4/HG925/2006;Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - formular F;Cerinta nr. 6: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69circ;.-din partea autoritatii contr. Lungu Florin-Gabriel - Director General, Cricorian Dumitru-Director Tehnic, Popescu Iuliana-Contabil-Sef, Cojman Claudia-Sef Serv. Achizitii Publice si Marketing, Iordache Marinica-Sef Sectie Zone Verzi, Radulescu Monica-economist, Grigorie Marinel Cristian -Sef Bir.Tehnic-Productie, Ruiu Carmen Andreea-Consilier Juridic Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt.conformitate cu originalul;Nota: Inainte de transmit. comunic. priv. rezult. proced. de atrib. ofertantul clasat pe primul loc are oblig de a prezenta pt. conformit. docum.in orig./copie legaliz in sit. in care a prezentat in forma copie conf. cu orig.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Cerinta nr. 7 - Informatii privind situatia economico-financiara, pe ultimii 3 ani din care sa rezulte cifra de afaceri globala.Nivel uri minim e necesar e : Se va completa formularul H din sectiunea formulare.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Cerinta nr. 8: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Cerinta nr. 9: Anexa la Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani +anexa la aceasta declaratie.Nivel uri minim e necesar e :Se va completa formularul I din sectiunea formulare;Se va completa anexa la formularul I din sectiunea formulare.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: daInformatii suplimentare despre licitatia electronica: Elementul ofertei in procesul de reofertare: pretul. AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem.AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 una zi. Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:2179/14.02.2014IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 2.4.2014 - 14:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare9.4.2014 - 10:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 60 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 9.4.2014 - 14:00Locul:Strada Brestei nr. 129A, Craiova, jud. Dolj, secretariatul registratura autoritatii contractante .Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daInformatii suplimentare despre persoanele autorizate si procedura de deschidere: Comisia de evaluare a autoritatii contractante, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti ai UCVAP.Sectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareVI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacRAADFPFL Craiova - Serviciul Achizitii Publice si MarketingStr. Brestei nr. 129A200177 CraiovaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 251411214Fax: +40 251414205

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2