TehnologiiRepere

135

Licitatii plante si arbori

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lot 1: Plante perene Lavanda :Ac cadru+ct sbsecv.val min. estim. 1680 lei-val.max. estim. 1680000 lei; Lot 2;Rasad plante bienale Pansele+banutei ,val.min.estim 52,5 lei-val.max estim.52500 lei;Lot3-Plante bienale petunia val.min.estim.86,4lei-val.max.estim.86400 lei,Lot4-Gazon,val.min estim.700 lei-val.max estim.168000 lei, Lot5-Arbori Platan+Magnolia val.min.est.1050lei-val.max.estim.71000lei Detalii proceduraTip legislatie: OUG nr.34/2006Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE ADMMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV R.A. CRAIOVANumar anunt: 149441/ 22.02.2014Denumire contract: Achizitie plante si arbori 2014Stare procedura: In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret: RONPlanuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact: REGIA AUTONOMA DE ADMMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV R.A. CRAIOVAAdresa postala: Str. Brestei, nr. 129,CRAIOVA,DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct e de contact: CLAUDIA COJMAN, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205, Adresa internet URL : www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Autoritate regionala sau localaActivitate activitati - Constructii si amenajari teritoriale Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante NuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractanta Achizitie plante si arbori 2014II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor FurnizareCumparareLocul principal de livrare: Sere RAADPFL -Parc Romanescu CraiovaCodul NUTS: RO411 - DoljII.1.3 Anuntul implica Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu Acord-cadru cu un singur agent economic Durata acordului-cadru: 10 luni Valoarea estimata fara TVA: intre 3,568.9 si 2,057,900RON Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lot 1: Plante perene Lavanda :Ac cadru+ct sbsecv.val min. estim. 1680 lei-val.max. estim. 1680000 lei; Lot 2;Rasad plante bienale Pansele+banutei ,val.min.estim 52,5 lei-val.max estim.52500 lei;Lot3-Plante bienale petunia val.min.estim.86,4lei-val.max.estim.86400 lei,Lot4-Gazon,val.min estim.700 lei-val.max estim.168000 lei, Lot5-Arbori Platan+Magnolia val.min.est.1050lei-val.max.estim.71000leiII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Lot 1: Plante perene Lavanda :Ac cadru+ct sbsecv.val min. estim. 1680 lei-val.max. estim. 1680000 lei; Lot 2;Rasad plante bienale Pansele+banutei ,val.min.estim 52,5 lei-val.max estim.52500 lei;Lot3-Plante bienale petunia val.min.estim.86,4lei-val.max.estim.86400 lei,Lot4-Gazon,val.min estim.700 lei-val.max estim.168000 lei, Lot5-Arbori Platan+Magnolia val.min.est.1050lei-val.max.estim.71000leiII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 03451000-6 - Plante Rev.2 03441000-3 - Plante, ierburi, muschi sau licheni ornamentali Rev.2 03452000-3 - Arbori Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice NuII.1.8 Impartire in loturi Da Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate variante NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul Lot1-Lavanda ghiveci:min 420 buc-max420000;Lot2-Pansele-min 70buc-max.70000+banutei min.50 buc-max.50000;Lot3-petunia-min 60 buc,max.60000; Lot4-Gazon-min 50mp-max.12000mp;Lot5-Platan-min 10buc-max.700buc, magnolia pitica min.15buc-max.1000buc Valoarea estimata fara TVA: intre 3,568.9 si 2,057,900RONII.2.2 Optiuni NuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare 10 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitate Lot1-33600 lei,Lot2-1050 lei; Lot3-1728 lei,Lot4-3360 lei,Lot 5- 1420 lei. Mod de constituire:- virament banmcar sau depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta,pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova,cod fiscal RO7403230;- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ,care se prezinta in original ,in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota:Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie,atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuiere a acordului cadru. Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. cursul de referinta ce va fi luat in calculul echivalentei unei garantii de participare constituite in alta moneda decat leul, va fi cursul BNR leu/alta valuta valabil la data publicarii anuntului de participare Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului subsecvent b modul de constituire a garantiei de buna executie:instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original- sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest sens ,ofertantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia A.C.la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent .Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din valoarea contractului.Dupa,autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante Bugetul propriuIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii speciale NuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta nr. 1:Declaratie privind eligibilitatea-formular D;Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181-formular E;Cerinta nr.3:Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul Cerinta nr. 4:Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalulIn situatia in care procedura de emitere a certificatelor mai sus mentionate nu permi te confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op. economici pot depune o decl. pe propria raspundere conf. art 11,alin.4/HG925/2006;Cerinta nr. 5:Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-formular F;Cerinta nr. 6 Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 69?.-din partea autoritatii contr Lungu Florin-Gabriel- Director General, Cricorian Dumitru-Director Tehnic, Popescu Iuliana-Contabil-Sef,Cojman Claudia-Sef Serv. Achizitii Publice si Marketing, Iordache Marinica-Sef Sectie Zone Verzi, Radulescu Monica-economist, Grigorie Marinel Cristian -Sef Bir.Tehnic-Productie, Ruiu Carmen Andreea-Consilier Juridic Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt.conformitate cu originalul;Nota:Inainte de transmit.comunic.priv.rezult.proced.de atrib.ofertantul clasat pe primul loc are oblig de a prezenta pt.conformit.docum.inorig/copie legaliz in sit.in care a prezentat in forma copie conf.cu orig.III.2.2 Capacitatea economica si financiara Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta nr. 7-Informatii privind situatia economico-financiara ,pe ultimii 3 anidin care sa rezulte cifra de afaceri globala. Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa formularul H din sectiunea formulareIII.2.3 Capacitatea tehnica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta nr. 8-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCerinta nr.9:Anexa la Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani+anexa la aceasta declaratie Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa formularul I din sectiunea formulare Se va completa anexa la formularul I din sectiunea formulareIII.2.4 Contracte rezervate NuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii NuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective NuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul procedurii Licitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuire Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronica Da Elementul ofertei in procesul de reofertare: pretul . A.C.va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem.AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior . Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la DOUA zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 una zi. Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta 2179/14.02.2014IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contract NuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2014 14:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 09.04.2014 10:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare Romana Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelor Data: 09.04.2014 14:00 Locul: Strada Brestei nr.129A, Craiova, ju.Dolj, secretariatul registratura autoritatii contractante Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da Comisia de evaluare a autoritatii contractante, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti ai UCVAPSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodic NuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu Tip de finantare: Alte fonduriVI.3 Alte informatiiVI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet URL : http://www.cnsc.ro Organism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac R.A.A.DF.P.F.L. Craiova-Serviciul Achizitii Publice si MarketingAdresa postala: str. Brestei, nr.129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2