TehnologiiRepere

162

Licitatii produse agrochimice

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RAAdresa postala: Directia Silvica Galati, str. Stiintei, nr. 95, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct e de contact: comp. achizitii, Tel. +40 236460256, In atentia: ing. C-tin Stoica, Email: [email protected], Fax: +40 236412517, Adresa internet URL : www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:CNSMIAdresa postala: http://www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct e de contact: SEAP, Tel. +40 213032997Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:CNSMIAdresa postala: http://www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct e de contact: SEAP, Tel. +40 213032997I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Regie AutonomaActivitate activitati Altele: Silvicultura Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante NuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractanta Achizitia de produse agrochimice pentru infiintarea, stimularea cresterii si intretinerea culturilor agricole si silvice, productia 2014II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor FurnizareCumparareLocul principal de livrare: sediul subunitatilor DS GalatiCodul NUTS: RO224 - GalatiII.1.3 Anuntul implica Un contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Achizitia de seminte de plante, ingrasaminte chimice, ingrasaminte minerale, fertilizatori, erbicide, insecticide, fungicide si substante repelenteII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 03111000-2 - Seminte Rev.2 24000000-4 - Produse chimice Rev.2 24410000-1 - Ingrasaminte azotate Rev.2 24452000-7 - Insecticide Rev.2 24457000-2 - Fungicide Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice NuII.1.8 Impartire in loturi Da Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate variante NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul Achizitia a 6 tipuri de seminte de plante si 29 tipuri de produse chimice pentru infiintarea, intretinerea, stimularea cresterii si intretinerea culturilor agricole si silvice, productia 2014. Valoarea estimata fara TVA: 162,760.2RONII.2.2 Optiuni NuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare 8 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitate anexa B a anuntului de participare. Garantia de participare se depune doar pentru lotul pentru care se depune oferta. - perioada de valabilitate a GP :- cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; - modalitatea de constituire: conform dispozitiile reglementate de art. 86 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 sau ordin de plata in contul RO30RZBR0000060004361555, Raiffeisen Bank-Agentia Galati cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor care in cazul de fata coincide cu data limita de depunere a ofertelor sau depunere la casierie a sumei in numerar; - dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor care in cazul de fata coincide cu data limita de depunere a ofertelor procedura desfasurata prin mijloace electronice . Referitor la forma de depunere a GP, tinand seama de tipul procedurii, dovada constituirii GP se va depune atat la sediul autoritatii contractante, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire pana la data limita de depunere a ofertelor art.17 /HG 1660/2006 cat si printr-o copie scanata ce se va incarca/depune in SEAP; - pentru echivalarea ofertei/garantiei de participare depusa in alta valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu cinci zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor. - cuantumul garantiei de buna executie: - 10% din valaoarea fara TVA a contractului in termen de cinci zile de la data incheierii; - modalitatea de constituire: Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante. Intrucat autoritatea contractanta are calitatea de operator economic cu capital integral de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.- perioada de valabilitate egala cu termenul de valabilitate al contractului.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante - Fonduri proprii din productie ale RNP - RomsilvaIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii speciale NuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Documentele solicitate mai jos se vor prezenta in conformitate cu art. 17, 18 si 19 din HG 1660/2006, respectiv:1.- Declaratii privind eligibilitatea cf. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Anexa 1;2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Anexa 2; - persoane care aproba bugetul si cu functie de decizie, persoana responsabila de procedura: ing. Valentin Hahuie, ec. Mihai Niculitev, consilier juridic Mariana Ivanescu, ing. Constantin Stoica, comp. achizitii;3.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Anexa 3;4.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 4;5.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010 - Anexa 5;6.- Certificat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat;7. - Certificat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioa re celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, a taxelor locale.Mentionam faptul ca, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr.925/2006. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ,,conform cu originalul urmatoarele documente:1. Certificat constatator emis de ONRC - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea ,,conform cu originalul.2. Operatorilor economici ce depun oferta pentru seminte lot 1 divide; 6 se solicita Autorizatia pentru producerea semintelor si materialului saditor sau autorizatia pentru comercializarea semintelor si materialului saditor, eliberata de ITCSMS conform prevederilor Legii 266/2002 privind producerea, prelucrarea, controlul si certificarea calitatii, comercializarea semintelor si a materialului saditor, precum si testarea si inregistrarea soiurilor de plante, cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data limita de depunere a ofertelor cu viza anuala valabila .3. Operatorilor economici ce depun oferta pentru produse chimice lot 7 divide; 35 se solicita Certificat de inregistrare pentru comercializarea produselor de protectia plantelor, eliberat de unitatea fitosanitara conform O.G. nr. 41/2007 cu completarile si modificarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 28/2009 privind fabricarea, comercializarea si utilizarea produselor de protectie a plantelor, valabila la data limita de depunere a ofertelor cu viza anuala valabila .III.2.2 Capacitatea economica si financiara Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale despre ofertant si privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani. Nu se solicita o anumita cifra de afaceri pentru a fi calificat. Data de referinta pentru cifra de afaceri precum si data de echivalenta a Ron/alta valuta la cursul BNR http://www.cursbnr.ro/ este 31.12. a fiecarui an declarat. Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa formularul ,,Fisa de informatii generale - Anexa 6III.2.3 Capacitatea tehnica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Experienta similaraCerinta 1: Dovada experientei operatorului economic, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita o anumita valoare, perioada de furnizare sau un anumit nr. de beneficiari/contracte pentru a fi calificat.Cerinta 2: Dovada livrarilor similare confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa formularul Declaratie privind lista principalelor livrari de produse - Anexa 7. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printro declaratie a operatorului economic.III.2.4 Contracte rezervate NuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii NuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective NuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul procedurii Licitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuire Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronica NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta 10415IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contract NuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2014 00:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 10.03.2014 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare Romana Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelor Data: 24.03.2014 18:00 Locul: In SEAP Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodic NuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu Tip de finantare: Alte fonduriVI.3 Alte informatii - Finantarea se realizeaza din fonduri proprii din productie. - Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale: in cazul in se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet URL : http://www.cnsc.ro Organism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac - prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac Directia Silvica Galati, Comp. juridicAdresa postala: Str. Stiintei Nr. 95, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Tel. +40 236412517

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2