Diverse produse alimentare-arpacas,biscuiti,eugenii,halva,cornuri,faina de porumb,macaroane,etc.-conform caiet de sarcini. - 81 de diverse produse alimentare pt. 8 luni -2014, la o valoare minima estimata de Autoritatea Contractanta de 340772,7 lei, fara TVA, pentru care se va elabora si evalua oferte; - 81 de diverse produse alimentare , posibilile suplimentari si prelungire 4 luni 2015, la o valoare maxima estimata de A.C. de 511159 lei , fara TVA. Optiuni: Furnizarea produselor se poate prelungi cu max. 4 luni in 2015, conf. Art. 6 din H.G. 925/2006. Tip legislatie: OUG nr.34/2006Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUINumar invitatie: 357542/ 14.02.2014Denumire contract: Achizitie diverse produse alimentareStare procedura: In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUICod fiscal 17095927, Adresa SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Telefon 0235/31538, Fax 0235/315346I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730003, telefon:+40 0235315138, fax:+40 0235315346, persoana de contact:GINGA FANELI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui.I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:Achizitie diverse produse alimentareII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:Diverse produse alimentare-arpacas,biscuiti,eugenii,halva,cornuri,faina de porumb,macaroane,etc.-conform caiet de sarcini. - 81 de diverse produse alimentare pt. 8 luni -2014, la o valoare minima estimata de Autoritatea Contractanta de 340772,7 lei, fara TVA, pentru care se va elabora si evalua oferte; - 81 de diverse produse alimentare , posibilile suplimentari si prelungire 4 luni 2015, la o valoare maxima estimata de A.C. de 511159 lei , fara TVA. Optiuni: Furnizarea produselor se poate prelungi cu max. 4 luni in 2015, conf. Art. 6 din H.G. 925/2006.II.1.6 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 340,772.7 - 511,159 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiei de participare : 6800 lei - Modalitatea de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la caserie modalitati prevazute in art.86, alin. 5 din HG 925/2006, actualizata. - Contul in care se va efectua viramentul garantiei de participare este urmatorul : RO 25 TREZ 6565006 XXX 001810 ,Trezoreria Vaslui. - Dovada platii garantiei de participare, , trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. conform art. 86, alin. 6 , din HG 925/2006, actualizata. - In conformitate cu art.43^1 alin. 2 , lit.b , din OUG 34/2006 , actualizata , perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 zile. - Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative, respectiv art. 87, alin. 1 din HG 925/2006 actualizata si modificata; si art. 278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata. - IMM -urile beneficiaza de reglementarile legale prevazute in Legea 346/2004. - Echivalarea leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare, in curs afisat de BNR.III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 12:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 16:05IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Fonduri bugetare