TehnologiiRepere

156

Licitatii produse din carne

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Val min este de 197.891,40 lei si reprez val estim pana la 31 dec.2014. Val. max este de 237.582,00 lei si reprez val estim ce cuprinde si val suplim. Optiuni: A.c opteaza pentru apl. art.6, din H.G. 925/2006 . Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie: OUG nr.34/2006Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiNumar invitatie: 357655/ 20.02.2014Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA, CARNE SI PRODUSE DIN CARNEStare procedura: In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal 10099816, Adresa Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon +40 252324460, Fax +40 252328658I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon:+40 252324460, fax:+40 252328658, persoana de contact:Victoria DanciulescuI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:D.G.A.S.P.C. Mehedinti, strada Traian, nr.89, Etaj 1, camera 29, Drobeta Turnu SeverinI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:FURNIZARE PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA, CARNE SI PRODUSE DIN CARNEII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:Val min este de 197.891,40 lei si reprez val estim pana la 31 dec.2014. Val. max este de 237.582,00 lei si reprez val estim ce cuprinde si val suplim. Optiuni: A.c opteaza pentru apl. art.6, din H.G. 925/2006 .II.1.6 CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 197,891.4 - 237,582 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare 1. - Cuantumul garantiei de participare pentru Lotul 1 este de 1.960,00 lei; - Cuantumul garantiei de participare pentru Lotul 2 este de 1.009,00 lei ; - Suma ce urmeaza a se retine in conformitate cu art.278? din O.U.G 34/2006 este de 1.306,00 lei pentru Lotul 1; - Suma ce urmeaza a se retine in conformitate cu art. 278? din O.U.G 34/2006 este de 672,00 lei pentru Lotul 2. 2. - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, minimum 60 zile calculate de la termenul limita de depunere a ofertelor. 3. - Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86, alin.1 din H.G 925/2006. Daca se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul este RO42TREZ4615006XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin, CF 10099816. Potrivit prevederilor legale, operatorul economic poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data si ora deschiderii ofertelor. Potrivit Legii 346/2004, ofertantii din categoria IMM pot beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare si de buna executie, cu conditia existentei dovezii de incadrare in categoria IMM la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru depunerea garantiei de participare in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantie de buna executie 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului; 2. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.90, alin. 1 si 2 din H.G. 925/2006 III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2014 10:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2014 11:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Fonduri bugetare

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2