Informatii anunt de participare asociat Numar anunt: 149847 / 17.03.2014 Denumire contract: Salam de Sibiu sau echivalent Planuri anuale de achizitii publice An Denumire plan Denumire detaliu plan Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1 Denumirea, adresa si punct e de contact: Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900371 , Romania , Punct e de contact: Octavian Patrascu , Tel. +40 241/655650 , In atentia: Emilia Dragan , Email: [email protected] , Fax: +40 241/610074 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora Activitate activitati - Aparare Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1 Descriere II.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta Salam de Sibiu sau echivalent II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Furnizare Cumparare Locul principal de livrare: conform pct. 7 din caietul de sarcini Codul NUTS: RO - ROMANIA II.1.3 Anuntul implica Incheierea unui acord-cadru II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Furnizare Salam de Sibiu sau echivalent II.1.5 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15131230-6 - Salam Rev.2 II.1.6 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice Nu II.2 Valoarea totala finala a contractului contractelor II.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor 484,601.6 RON SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1 Tipul procedurii IV.1.1 Tipul procedurii Licitatie deschisa IV.2 Criterii de atribuire IV.2.1 Criterii de atribuire Pretul cel mai scazut IV.2.2 S-a organizat o licitatie electronica Nu IV.3 Informatii administrative IV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contract Nu SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI Contract nr: E 1264 Denumirea: acord cadru Salam de Sibiu V.1 Data atribuirii contractului 26.05.2014 V.2 Numarul de oferte primite 2 Numarul de oferte admisibile 1 V.3 Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul MATRA S.R.L. Adresa postala: B-dul Muncii , bl. 69L1 , sc. A , ap. 2 , Localitatea: Scornicesti , Cod postal: 235600 , Romania , Tel. 0249460153 , Email: [email protected] , Fax: 0249460153 V.4 Informatii privind valoarea contractului Estimarea initiala a valorii contractului Valoarea: 503440.00 Moneda: RON Fara TVA Valoarea totala finala a contractului Valoarea: 484601.60 Moneda: RON Fara TVA V.5 Contractul ar putea fi subcontractat Nu SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1 Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu VI.2 Alte informatii Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale in cazul in care se constata ca: - ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. - ofertele clasate pe locurile 2, 3 si 4 au preturi egale, elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. Verificarea documentelor de calificare, a propunerii tehnice si financiare : In cazul in care in scopul verificarii documentelor de calificare, a conformitatii propunerii tehnice cu cerintele caietului de sarcini sau in scopul verificarii propunerii financiare, autoritatea contractanta solicita prezentarea anumitor documente, acestea trebuie transmise in SEAP in format electronic. In perioada de evaluare ofertantii vor urmari solicitarile de clarificari in cadrul directorului Intrebari si vor raspunde prin completarea spatiului creat, respectiv prin atasarea documentelor solicitate. Operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, in concordanta cu numarul de zile pct. I.1 Fisa de date a achizitiei, numai prin intermediul SEAP. Autoritatea contractanta delegata va fi transmite raspunsul la clarificari numai prin intermediul SEAP. VI.3 Cai de atac VI.3.1 Organismul competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.ro Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.3.2 Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac VI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta Adresa postala: str. Fulgerului nr. 99 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900371 , Romania , Tel. +40 241610064 , Fax: +40 241610064 VI.4 Data expedierii prezentului anunt 08.07.2014 12:08