TehnologiiRepere

178

Licitatii servicii veterinare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor DoljStr. Fintina Popova nr. 30In atentia: Costica Tanasie200319 CraiovaROMAcirc;NIATelefon: +40 351806743E-mail: [email protected]: +40 351806743Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.ansv.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteMinister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestoraI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Acord-cadru servicii sanitare veterinare.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorServiciiCategoria de servicii nr 25: Servicii de sanatate si asistenta socialaLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Pe raza judetului Dolj.Cod NUTS RO411II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu un singur operator economicDurata acordului-cadruDurata in luni: 48Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA: 2 064 096 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente se incheie pentru fiecare an in parte.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorServiciile de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrareII.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 85200000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: daPot fi depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Prestatiile sanitare veterinare se efectueaza in CSVA Lipov, CSVA Unirea, CSVA Bistret, CSVA Plenita, CSVA Galicea Mare si CSVA Bulzesti.Valoarea estimata fara TVA: 2 064 096 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizarein zile: 48 de la data atribuirii contractului Informatii privind loturileLot nr: 1 Denumire: CSVA lipov1 Descriere succintaServicii sanitare veterinare CSVA Lipov.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 852000003 Cantitate sau domeniuServicii sanitare veterinare conform caietului de sarcini CSVA Lipov.Valoarea estimata fara TVA: 237 012 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 2 370,12 RON.Lot nr: 2 Denumire: CSVA Unirea1 Descriere succintaServicii sanitare veterinare in CSVA Unirea.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 852000003 Cantitate sau domeniuServicii sanitare veterinare CSVA Unirea.Valoarea estimata fara TVA: 315 758 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 3 157,58 RON.Lot nr: 3 Denumire: CSVA Bistret1 Descriere succintaServicii sanitare veterinare CSVA Bistret.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 852000003 Cantitate sau domeniuServicii sanitare veterinare CSVA Bistret.Valoarea estimata fara TVA: 559 076 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 4 339,08 RON.Lot nr: 4 Denumire: CSVA Plenita1 Descriere succintaServicii sanitare veterinare CSVA Plenita.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 852000003 Cantitate sau domeniuServicii sanitare veterinare CSVA Plenita.Valoarea estimata fara TVA: 264 762 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 2 647,62 RON.Lot nr: 5 Denumire: CSVA Galicea Mare1 Descriere succintaServicii sanitare veterinare CSVA Galicea Mare.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 852000003 Cantitate sau domeniuServicii sanitare veterinare CSVA Galicea Mare.Valoarea estimata fara TVA: 404 888 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 4 048,88 RON.Lot nr: 6 Denumire: CSVA Bulzesti1 Descriere succintaServicii sanitare veterinare CSVA Bulzesti.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 852000003 Cantitate sau domeniuServicii sanitare veterinare CSVA Bulzesti.Valoarea estimata fara TVA: 282 600 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizare5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 2 826 RON.Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Se va constitui prin virament bancar sau prin alt document de garantare emis in conditiile legii, valabila pana la 90 de zile de la data licitatiei, in cuantum de 1 % din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: lotul 1 CSVA Lipov = 2 370,12 RON, lotul 2 CSVA Unirea = 3157,58 RON, lotul 3 CSVA Bistret = 4 339,08 RON, lotul 4 CSVA Plenita = 2647,62 RON, lotul 5 CSVA Galicea Mare = 4 048,88 RON si lotul 6 CSVA Bulzesti = 2 826 RON. Contul in care se va vira garantia de participare este RO57TREZ2915005XXX000149. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie la data semnarii acordului-cadru sub orice alta forma prevazuta de art. 90 si art. 86, alin. 2-4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Bugetul de stat.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele componente ale bugetelor general consolidat, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, declaratii privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta, cazier fiscal, cazier judiciar, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 -declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In sensul prevederilor art. 69 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: mdash; director executiv - dr. Andrei Butaru;mdash; director executiv adjunct - dr. Retea Costica;mdash; sef Serviciu Ec. si Administrativ - ec. Tanasie Costica;mdash; sef Serviciu Laborator - dr. Moraru Vicentiu;mdash; sef Serviciu SBAMB - dr. Florescu Catalin;mdash; consilier juridic - jr. Gianina Chircan;mdash; Comp. Buget - ec. Alina Preda.Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator pentru societati comerciale . Activitatea principala sa cuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului pentru societati comerciale . Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare cabinet medical veterinar si SC . Documentele se vor depune in copie semnat conform cu originalul.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Fisa de identificare financiara.Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat, conform art. 184 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nivel uri minim e necesar e : Prezentare Formularul 15 document semnat, stampilat, inregistrat.Se va prezenta fisa de informatii generale conform Formular 8, document semnat, stampilat, inregistrat.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Diploma/adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate si atestatul de libera practica.Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme PSI.Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului.Nivel uri minim e necesar e :Documente in copie semnat conform cu originalul.Prezentare Formular 10, document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor.Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor.Prezentare Formular 11.Document semnat, stampilat si inregistrat.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireOferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic in ceea ce priveste criteriile mentionate in continuare1. Pretul ofertei. Pondere 402. Criteriul tehnic. Pondere 60IV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:01IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 21.3.2014 - 16:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare26.3.2014 - 10:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.Altele: Nu este cazulIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 90 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 26.3.2014 - 11:00Locul:Sediul DSVSA Dolj, Str. Fintina Popova nr. 30.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daInformatii suplimentare despre persoanele autorizate si procedura de deschidere: Reprezentantii legali sau imputernicitii agentilor economici.Sectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareDe la sediul DSVSA Dolj, Str. Popova nr. 30, tel +40 351806743.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacCompartiment Juridic al DSVSA DoljStr. Fintina Popova nr. 30200319 CraiovaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 351806743Fax: +40 351806743

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2