TehnologiiRepere

175

Licitatii utilaje prelucrare alimente

autor

MeetMilk.ro

distribuie

SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSAdresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800008 , Romania , Punct e de contact: MARIAN DANAILA , Tel. +40 236419177 , Email: [email protected] , Fax: +40 236419177 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Universitatea Dunarea de JosAdresa postala: str. Domneasca, nr. 47. , Localitatea: Galati , Cod postal: 800008 , Romania , Punct e de contact: Registratura , Tel. +40 236419177 , In atentia: comisie de evaluare , Email: [email protected] , Fax: +40 236419177 , Adresa internet URL : http://www.ugal.roI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestoraActivitate activitati - EducatieAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaAchizitia de echipamente pentru laboratorul tehnologicII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Galati, str. Domneasca nr. 111, Facultatea de Stiinta si Ingineria Alimentelor, Corp ECodul NUTS: RO224 - GalatiII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitia de echipamente pentru laboratorul tehnologic conform specificatiilor din caietul de sarciniII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 42215200-8 - Utilaje de prelucrare a alimentelor Rev.2 51542100-4 - Servicii de instalare de utilaje de prelucrare a alimentelor Rev.2 79632000-3 - Servicii de formare a personalului Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceDaII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulLot 1. Echipament pentru laboratorul tehnologic: vas multifunctional - 1 buc, uscator in pat fluidizat - 1 buc, aparat de facut unt - 1 buc, uscator camera - 1 buc, unitate pentru studiul amestecarii fluidelor - 1 buc. Lot 2. Echipament pentru laboratorul tehnologic: congelator prin transport pneumatic si pat fluidizat - 1 buc, unitate HTSTP/UHT - 1 buc Lot 3. Echipament pentru laboratorul tehnologic: omogenizator sub presiune - 1 buc, evaporator modular - 1 buc, freezer pentru inghetata - 1 bucValoarea estimata fara TVA: 1,779,509 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE140 zile incepand de la data atribuirii contractuluiSECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateDA - 29900 RON da Lot 1 7500 RON Lot 2 13900 RON Lot 3 14140 RON Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie in conformitate cu preved. art. 86 din HG925/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza orice model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. 2 - 4 din H.G925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522. In situatia constituirii garantiei de participare prin mijloace electronice online se va prezenta confirmare de plata electronica. Mod de prezentare dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare: Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire conform art.86, alin.6 din HG925/2006. Autoritateacontractanta are dreptul de a retine din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de operatorul economic conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006. Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In termen de maxim 15 zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va prezenta beneficiarului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract . Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1 -3 din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteAchizitorul se obliga sa plateasca pretul echipamentelor din fonduri externe in maxim 30 de zile de la livrarea, instalarea echipamentelor si instruirea personalului.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. model Formular nr. 15 III.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnat pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, spalare de bani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a , c1 , d din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Cerinta nr. 3 Declaratie privind participarea cu oferta independenta, potrivit Ordinului 314/20.10.2010- se solicita pentru a se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 evitarea conflictului de interese din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Informatii despre conducerea executiva: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN - RECTOR Prof.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didactica Prof.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationale Prof.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentesti Prof.dr.ing. Anca NICOLAU - PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintifica Conf.dr. ing. Dana TUTUNARU - PRORECTOR managementul calitatii Ing. Cezar Ionut Bichescu - DIRECTOR GENERAL INVESTITII SI RESURSE UMANE Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Asist.dr.ing. Bleoanca Iulia Sef de lucrari dr. ing. Oana Constantin Prof. dr. ing. Corneliu Popa Dr. ing. Coman Gigi Asis.dr.ing. Loredana Dumitrascu Asist.dr.ing. Danut Mocanu Conf. dr. ing. Daniela Borda Ec. Marian Danaila - Sef Serviciu achizitii Ing. Crina Niculae - Ad-tor. Patrimoniu Ing. Virginia Tachi?a- Ad-tor. Patrimoniu Ec. Doina Berigic - Director economic Opreanu Dragos Alexandru - consilier juridic Oana Chicos- consilier juridic ing. Nicoleta Chiriac- Ad-tor. Patrimoniu Cerinta nr. 1 Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru persoanele juridice romane Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie certificata ,,conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal/secundar din certificatul constatator emis de ORC. Pentru persoanele juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane fizice Documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor ce vor deveni parte a contractului, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Modalitate de indeplinire: Pentru persoana juridice /fizice romane: Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoanele juridice straine Se va prezenta document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare. Pentru persoane fizice Se va prezenta document edificator prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Experienta similara Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor produse similare cu obiectul achizitiei, in cadrul a cel mult doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim: - Lot 1: 370000 lei fara TVA - Lot 2: 690000 lei fara TVA - Lot 3: 700000 lei fara TVA Experienta similara poate fi indeplinita prin prezentarea in cadrul aceluiasi contract a echipamentelor similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract sau poate fi indeplinita si prin prezentarea de contracte distincte de echipamente similare cu obiectul contractului. Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea a minim 1 document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul privat beneficiar care sa confirme: produsele livrate, valoarea acestora, perioada de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul, stampilate si semnate de reprezentantul legal. In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana conform art. 190 din OUG 34/2006 , acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. Nota: Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a , c^1 si d si art .69^1 din OUG 34/2006.Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa formularul nr. 8 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei /alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare din anii la care se raporteaza dovedirea indeplinirii cerintei: anul 2011: 1 euro =4.2379 lei; anul 2012: 1 euro = 4.4560 lei; anul 2013: 1 euro = 4.3840 lei;III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Ti pul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaDaInformatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: licitatie electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DA ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU se va utiliza pasul de licitatie: NU Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei a 1-a a licitatiei electronice; numarul de runde electronice: 1; licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; durata rundei este de 1 zi; operatorii participanti trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat de acces in SEAP In cadrul procesului de licitatie electronica licitatia se va referi numai la pret. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http://www.e-licitatie.ro.IV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2014 12:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare01.04.2014 11:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 01.04.2014 12:00Locul: Universitatea ,,Dunarea de Josquot;, Sala de licitatiiPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daReprezentanti autorizati ai operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa semnata si stampilataSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITAREDaTrimitere trimiteri la proiect e si/sau program e : Reabilitarea, modernizarea, retehnologizarea si reechiparea infrastructurii educationale universitare in vederea creerii la Galati a unui pol de educatie si de cercetare tehnologica in domeniul stiintei ingineriei alimentelor- RE-SPIA: POR 695/09.04.2009Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - PORVI.3 ALTE INFORMATIINota 1: In cazul in care vor fi doua sau mai multe oferte situate pe primul loc cu acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Nota 2- Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere Formularul nr. 6 semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacTermenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDirectia Juridica a UniversitatiiAdresa postala: Str. Domneasca nr. 47 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800008 , Romania , Tel. +40 336130123 , Fax: +40 236419177 , Adresa internet URL : www.ugal.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2