PiațăȘtiri

190

Lipton continua campania de imagine cu Antonia

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala Ai verde la ceai, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde - Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in diverse combinatii sau momente ale zilei. In prim plan in acest an este ceaiul verde, cu un gust deosebit si aromat, perfect pentru o zi calda de vara. Pentru a oferi consumatorilor diversitate, noua aroma Lipton Green Ice Tea Mint Lime aduce un amestec savuros de ceai verde, lime si menta, indulcit partial cu stevia, un indulcitor 100% natural. Astfel, noul sortiment are un continut caloric scazut, de numai 48 kcal/250 ml. Prima bautura racoritoare cu stevia din Romania a fost lansata tot de Lipton Ice Tea, in 2012, aducand astfel pe piata o optiune cu o cantitate redusa de zahar, noteaza Iqads. Antonia continua si anul acesta colaborarea cu Lipton Ice Tea, spunand impreuna povestea ceaiului pentru al doilea an consecutiv. Antonia va fi protagonista spotului TV Lipton si le va vorbi fanilor despre ingredientele si beneficiile ceaiului rece. Pentru mai multe surprize pe parcursul verii, urmaritipagina de Facebook a Antonieisipagina de Facebook Lipton Ice Tea.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2