225
După cum notează RetailDetail, maioneza Boni a început să fie etichetată având marcajul Eco-Score și a ajuns pe rafturile retailerului Colruyt. Pe termen scurt, aproximativ 35 de alte produse ale mărcii private Boni Selection vor primi această mențiune.
În luna martie a acestui an, Colruyt Group a fost primul retailer belgian care a lansat Eco-Score. Această etichetă oferă o indicație simplă a impactului ecologic al unui produs prin intermediul unei combinații de culori și litere.
Prin intermediul aplicației SmartWithFood sau a aplicației Xtra, clienții pot consulta scorul a aproximativ 3.000 de produse Colruyt marca proprie.
Primul produs cu Eco-Score pe ambalaj tocmai a ajuns pe rafturi. Se referă la două variante de maioneză Boni. În următoarele săptămâni, retailerul dorește să adauge Eco-Score la diferite alte produse cu etichetă privată, aproximativ 35 în total, inclusiv lapte și miere.
"În timp ce scanarea rapidă online este foarte relevantă în faza de pornire, credem că este foarte important să ne concentrăm asupra reprezentării pe ambalaj.
În definitiv, un cumpărător durează doar câteva secunde în magazin pentru a decide dacă pune un produs din coșul de cumpărături sau nu.
Și atunci este la îndemână să vezi dintr-o privire ce etichete sunt pe ambalaj ", spune Stefan Goethaert, responsabil pentru proiectul de la Colruyt Group.