După cum informează Food and Logistic Magazine, un sistem TMS bazat pe cloud accelerează și permite utilizatorilor să utilizeze sistemul de management al transportului alimentar din orice locație, elimină nevoia de hardware suplimentar sau suport IT și este gratuit sau cu un cost mai mic decât un sistem la fața locului. Programul este cu atât mai necesar, cu cât el poate optimiza transnsportul în această eră Covid.
Fără transport, planeta se oprește
De la asistență medicală până la producție, până la sectoarele de alimente și băuturi, fiecare industrie simte efectele virusului, în special în direcționarea produselor acolo unde trebuie să meargă. Transportul este adezivul care aduce aceste produse în centrele de distribuție, magazine, depozite și pragurile consumatorilor.
Fără camioane, magazinele alimentare nu ar avea mâncare pe rafturi; punctele de vânzare cu amănuntul nu ar avea bunurile necesare pentru a ne susține stilul de viață; iar farmaciile și centrele de sănătate ar fi fără medicamente critice care să ne țină în viață. Șantierele ar fi fără provizii pentru a construi structuri care să ne adăpostească.
Întreprinderile au nevoie de soluții de gestionare a transportului care să contribuie la abordarea provocărilor cauzate de pandemie, de la capacitatea redusă la lipsa de vizibilitate până la lipsa șoferului de camion. Multe companii se bazează pe foi de calcul, dar aceste companii pierd multe avantaje vitale pe care le obțin din automatizarea proceselor de transport.
Să aruncăm o privire asupra problemelor din industrie care ne-au afectat din cauza pandemiei și a modului în care un sistem de management al transportului (TMS) poate aborda aceste probleme.
Încetinirea capacităților de transport
Capacitatea de transport strânsă încetinește distribuția vaccinurilor și a altor provizii esențiale, deoarece nu există spațiu într-un camion pentru aceste articole. Statele din întreaga țară sunt afectate de virus la rate diferite, ceea ce duce la vârfuri și văi neîntrerupte în cerere. O creștere a cumpărăturilor online obligă expeditorii și transportatorii să își schimbe modelele de afaceri și să se adapteze.
Expeditorii își fac transportul mai atractiv pentru transportatori, oferind timpi flexibili de ridicare și predare, notificând în avans o încărcătură și încercând să umple camioanele cât mai mult posibil. Un TMS optimizat - care nu numai că prezintă opțiuni de încărcare, ci calculează profitabilitatea reală a fiecărei încărcături - îi ajută pe transportatori să se asigure că iau sarcinile care îi pot aduce cei mai mulți bani și pot reduce kilometri de capăt. Iată câteva coordonate:
Piață volatilă.
Operarea unei operațiuni de transport de camioane în timpul unei pandemii poate însemna o piață volatilă în volum și preț de încărcare. Îmbunătățirea operațiunilor prin automatizarea proceselor manuale folosind un TMS poate reduce costurile și îi poate ajuta pe transportatori să reducă costurile operaționale, kilometrii morti și ineficiențele de programare.
Acces la informații pertinente
În cadrul multor companii, informațiile de care avem nevoie pentru a lua decizii de zi cu zi se află în mai multe sisteme deconectate, inclusiv date de încărcare pe plăci de încărcare, dispozitive ELD pentru locațiile șoferului și Ore de serviciu, hărți pentru kilometraj, informații despre activ și șofer pe foi de calcul și instrumente de stabilire a prețurilor.
Un TMS care se conectează la plăcile de încărcare permite transportatorilor să-și posteze disponibilitatea camioanelor, ajutând transportatorii să își facă mai multe afaceri. Camioanele cu ELD-uri și dispozitivele GPS / telematice se conectează la TMS, permițând transportatorilor să urmărească camioanele și șoferii în timp real.
Un TMS care se integrează cu aceste informații pertinente va permite transportatorilor să ia decizii mai informate, cum ar fi încărcăturile cele mai profitabile, iar șoferii au rate de sosire la timp mai bune. Știind când va ajunge vaccinul COVID-19 la facilitățile de vaccinare vă poate ajuta să reduceți unele dintre problemele populației SUA cu linii lungi de așteptare și alte probleme.
Lipsa vizibilității camioanelor
Fără un TMS, lipsesc comunicațiile pentru ora estimată de sosire și urmărirea încărcării. Centrele de sănătate, cabinetele medicilor, farmaciile și spitalele au sarcina de a administra vaccinul COVID-19. În acest moment, multe facilități au comandat vaccinul, dar nu știu când va ajunge. Sau au distribuit primul lor transport de vaccinuri și așteaptă mai multe. Aceste facilități trebuie să știe când va sosi produsul, astfel încât să aibă personal adecvat și să poată administra vaccinul pacienților imediat ce acesta ajunge.
Lipsa automatizării
Funcțiile de back-office manuale duc la costuri operaționale ridicate pentru transportatori. Păstrarea planurilor de transport, gestionarea activelor și șoferilor, facturarea și gestionarea decontării folosind foi de calcul poate duce la erori operaționale și ineficiențe. Plătirea promptă a șoferilor vă va îmbunătăți relația cu ei; data viitoare când veți avea nevoie de un șofer, vor fi încântați să se conformeze. Modernizând sistemele de back-office și automatizând procesele, operatorii pot accelera plățile către șoferi.
Lipsa șoferului de camion
Mulți șoferi de camioane care se apropie de vârsta de pensionare adaugă la problema capacității. Mulți dintre acești șoferi mai în vârstă nu sunt înlocuiți de tineri, deoarece milenii aleg adesea să urmeze alte cariere.
Cererile de transport marit sunt în creștere în paralel cu posturile vacante de șofer, așa că multe camioane stau în așteptare pe un șofer pentru a prelua sarcina. Camioanele de multe ori vor sări de la un transportator la altul în căutare de salarii și beneficii mai bune. Transportatorii trebuie să dezvolte programe pentru recrutarea și păstrarea talentelor de conducere de top.