DelicioUS este proiectul care anunță lansarea primei platforme din România cu un conținut dedicat exclusiv gastronomiei americane, fiind realizat la inițiativa Departamentului de Agricultură al Statelor Unite, în colaborare cu agenția de comunicare Kooperativa 2.0.
Proiectul își propune să intermedieze legătura dintre bucătăria Statelor Unite și pasionații din industria autohtonă alimentară, de retail și ospitalitate.
Platforma adună poveștile din spatele produselor de origine americană și promovează trendurile din industria food & beverage, precum și informațiile cu privire la procesele de producție a preparatelor de peste ocean.
Cei curioși să descopere gustul delicios al Americii se pot bucura acum de o interfață intuitivă ce aduce în prim-plan diversitatea agriculturii americane și produsele de cea mai înaltă calitate care pot fi găsite cu ușurință și în țara noastră.
Website-ul ia forma unei cărți de bucate virtuale, împărtășind secretele gastronomiei americane și ingredientele specifice acesteia care sunt mai puțin cunoscute în bucătăriile românilor.
Totodată, platforma aduce o serie de articole inspirate din cultura Statelor Unite ce spun povestea producătorilor locali, alături de o selecție de rețete originale sau reinterpretate de către chefi de renume internațional.
Pe lângă conținutul informativ, conceptul își propune să faciliteze interacțiunea dintre importatorii autohtoni și producătorii de pe scena gastronomică a Statelor Unite.
Astfel, reprezentanții industriei alimentare și cei din sectorul retail local pot intra ușor în contact cu cele mai importante 39 de asociații partenere americane regăsite în platformă.
Demersul vizează în același timp dezvoltarea unor colaborări stabile și eficiente în ceea ce privește aprovizionarea dintr-o varietate de categorii de produse, printre care fructe, legume, cereale, produse de măcelărie, pește și fructe de mare, băuturi sau brânzeturi.
DelicioUS! este un parteneriat între asociațiile comerciale americane și Departamentul de Agricultură al Statelor Unite ce are ca scop promovarea calității și diversității agriculturii americane, dar și a valorilor ce îi determină pe producători să ofere cele mai bune produse.