186
Mars Wrigley și Wakefern introduc tehnologia robotică pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături în magazin și pentru a stimula angajamentul, aducând articole de plată către persoanele din alte părți ale magazinului.
Deocamdată, experimental
Mars Wrigley s-a angajat să aducă „momentelor mai bune și mai multe zâmbete cumpărătorilor”, odată cu introducerea unui nou robot, numit „Smiley”, în magazinele care vor afișa și livra articole găsite în mod normal la checkout clienților în timp ce cumpără.
Deocamdată experimental, gigantul global de cofetărie a colaborat cu Wakefern Food Corp, cea mai mare cooperativă deținută de comercianții cu amănuntul din SUA și cu Savioke, un furnizor de robotică, vor controla tehnologia robotică dinamică la un magazin ShopRite din Monroe, NY.
Melodii și dansuri captivante
Robotul Smiley prezintă melodii și dansuri atrăgătoare pe măsură ce face rundă prin magazin, oferind delicii de vânzare. Robotul folosește cele mai noi tehnologii de conducere automată pentru a asigura o funcționare sigură și include șervețele de igienizare pentru a proteja cumpărătorii.
Proiectul a fost activat de Mars Wrigley’s Launchpad, un program de inovație digitală înființat în 2017.
Launchpad se concentrează pe modalități inovatoare prin care Mars Wrigley comercializează și vinde brandurile sale iconice, inclusiv M&M’S, SKITTLES și EXTRA, prin parteneriate semnificative cu startup-uri. Mars a livrat 60 de piloți prin evaluarea activă și implicarea cu peste 300 de start-up-uri.
Viteză și comoditate
Potrivit companiei, cercetările au arătat că 78% dintre cumpărători aleg auto-plată pentru rapiditate și comoditate. Drept urmare, modelele de cumpărături tradiționale la plată se schimbă - mai ales când vine vorba de ultimul minut, achiziție impulsivă.
„În calitate de lider al categoriei Treats & Snacks, știm că, în timp ce călătoriile către magazine devin din ce în ce mai concentrate, iar comercianții cu amănuntul se îndreaptă spre experiențe de cumpărături mai ușoare în magazin, cumpărătorii doresc în continuare să fie surprinși sau să se delecteze cu achizițiile impulsive”, a spus Matt Tice, Director al categoriei de produse alimentare la Mars Wrigley.
„Introducerea de soluții inovatoare precum„ Smiley ”va ajuta comercianții cu amănuntul să agite merchandising-ul tradițional, să îmbunătățească experiența de cumpărături a consumatorilor și să stimuleze vânzările.”
Smiley poate, de asemenea, să detecteze numărul de persoane din vecinătatea sa și să afișeze mesaje de distanțare socială. În timpul acestei faze inițiale, companiile vor colabora pentru a înțelege cum să inspire cel mai bine achizițiile impulsive oriunde se află cumpărătorii în magazin.
„Suntem încântați să-l întâmpinăm pe Smiley la ShopRite în Monroe”, a declarat Karen Meleta, Chief Communication Officer pentru Wakefern. „Această tehnologie, pe care o testăm în magazin, oferă un alt mod de a ajuta clienții să cumpere - și este distractiv.”