175
Agricola International Bacau, una dintre companiile de top din industria de procesare a carnii de pasare din Romania, va participa la Meat Milk 2015 in cadrul sectiunii EXPO. La standul firmei, participantii la eveniment vor putea degusta cele mai noi produse din carne in mai multe sesiuni de sampling. In cadrul manifestarii care se va desfasura in zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brasov, sub titlul POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANtAtilde; - Politici de sprijin pentru iesirea din impas, Sectiunea EXPO va fi organizata intr-un spatiu de maxima vizibilitate, amenajandu-se 10 standuri de degustare de produse premium din carne si lapte. In aceeasi zona EXPO, vor fi amenajate suplimentar alte 10 standuri, propice discutiilor Business to Business, acolo unde, companiile expozante isi vor prezenta ultimele servicii si produse din domeniul tehnologic, al sigurantei alimentare, al domeniului bancar etc. GrupulAgricolaBacaua incheiat anul 2014 cu afaceri de 138,5 milioane de euro, in creordm;tere cu 4% fata de anul anterior. Revenirea preturilor principalelor resurse la niveluri mai rezonabile ne-a ajutat. Vanzarile de carne de pui au crescut fata de anul precedent in principal datorita creordm;terii ponderii sortimentelor cu valoare adaugata mare, a spus Grigore Horoi, preordm;edintele procesatorului de carne din Bacau. Principalul pilon al grupuluiAgricolaramane divizia de procesare a carnii de pasare, segment care a acoperit anul trecut 58% din totalul rulajelor la nivel de grup. Divizia de procesare a carnii de pasare a Grupului, a incheiat anul trecut cu afaceri de 81 milioane de euro, in creordm;tere cu 8% fata de anul precedent, plusul venind aproape in mod egal din creordm;terile atat in volum, cat ?si in valoare. Reamintim ca, recent,AgricolaInternational Bacaua lansat campania Pentru mese de poveste. In prezentarea campnaiei, doamna Carmen Gavrilescu, Marketing Manager al firmei bacauane, a declarat: Demaram una dintre cele mai ample campanii de pana acum, prin intermediul careia ne dorim sa amplificam calitatea deja consacrata a produselor noastre, aducandu-le in prim plan intr-o alta lumina, cea a emotiilor vietii fiecaruia dintre noi. Am avut alaturi in aceasta campanie pe unul dintre cei mai apreciati regizori in domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a surprins traditionalul familiilor ?si momente speciale in compania celor dragi, dar ?si concretul de fiecare zi din vietile fiecaruia dintre noi. Noua campanie Pentru mese de poveste se va desfaordm;ura pe parcursul intregului an ?si vizeaza categoriile de produse ale companiilor din GrupulAGRICOLA: carne de pasare AgricolaInternational SA , salamuri crud uscate SALBAC SA ?si semipreparate ?si produse tip ready-meals EUROPROD SA .