Știri

119

Meat Milk 2016 va avea ca oaspete firma Diana

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Compania valceanaDiana, unul dintre cei mai prestigiosi procesatori de carne din Romania, va fi prezenta la Expo-Conferinta InternationalaMeat Milk 2016, care isi va desfasura cea de-a V-a editie in zilele de 12 si 13 mai sun genericul SUBFINANtARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri in calea unui business de succes, intr-o economie aflata in dezechilibru. Iata, insa, Misiunea Diana, asa cum o contureaza insasi compania:La masa, in familie: MisiuneaDiana este sa oferim in continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viata dinamic ?si sanatos, de aceea cautam, in permanenta, tehnologii ?si metodologii care sa ne ajute sa mergem mai departe pe drumul inovatiei puse in slujba consumatorilor. Gustul si prospetimea - acestea doua sunt prioritati absolute pentru compania DIANA. Pastrarea gustului cunoscut, acela?si de fiecare data, garantie a respectarii unei retete, a unei compozitii anume, aceea care a castigat increderea clientilor. Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi consumatorilor romani ?si straini produse ?si preparate din carne atractive, corespunzatoare standardelor nationale ?si internationale.O masa pe cinste: Pentru Compania Diana cei mai importanti sunt oamenii, iar viziunea acesteia este indreptata catre oameni! Credem intr-un viitor in care oamenii vor adopta o alimentatie sanatoasa, iar mezelurile produse de noi vor fi ca ?si pana acum: calitative, gustoase, sanatoase ?si nutritive. Telul nostru estecalitatea, atat a produselor fabricate cat ?si a serviciilor pe care le oferim. Compania dezvolta o cultura organizationala dedicata calitatii produselor ?si serviciilor sale. In acelasi timp, compania se considera un contribuabil important la cultura sociala a comunitatilor in care activeaza ?si la relatiile ce se dezvolta intre partenerii de afaceri. Valorile DIANA: Filozofia Diana s-a bazat inca de la inceputuri pe concepte cheie: familie, calitate ?si perseverenta. Fondatorul companiei, Dumitru Craciunescu 1958-2014 a considerat angajatii ?si clientii Diana ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat intotdeauna acest lucru. Viziunea ?si filozofia fondatorului Companiei Diana sunt duse mai departe cu aceea?si pasiune, dedicare ?si perseverenta de catre sotia ?si fiicele sale. Experienta- asigurarea calitatii produselor ?si dezvoltarea de produse noi, de calitate superioara, prin experienta acumulata pe parcursul a peste 24 de ani. Pasiune- entuziasmul, determinarea, responsabilitatea ?si pasiunea fata de brand-urile proprii inseamna produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor. Inovatie- companie moderna, in cautare de idei noi pentru imbunatatirea vietii consumatorilor, ce promoveaza ?si implementeaza solutii inovatoare ?si creative, prin investitie in oameni, in cercetare ?si dezvoltare. Detalii despre organizarea evenimentului siinscrieri, pemeat-milk.ro.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2