PiațăȘtiri

140

Mentenanta sistemelor informatice

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Un sistem informatic conceput special pentru retail este supus unui regim de utilizare intensiva care poate duce cu usurinta la un grad mare de uzura si, in cele din urma, la colaps. Nu doar robustetea componentelor servere, statii de lucru, echipamente fiscale, scannere, terminale mobile, aplicatii software etc este importanta pentru exploatarea sistemului in conditii optime pentru o perioada indelungata, ci si intretinerea constanta a acestuia. Ea incepe cu utilizarea unor consumabile de calitate si se incheie cu asistenta tehnica autorizata pentru exploatarea intregului sistem. Mentenanta in trei pasi Mentenanta si service-ul pot fi de trei tipuri: asistenta fiscala, helpdesk si solutii de service. Pentru a accesa serviciile incluse in abonamentul lunar de intretinere, de exemplu, al companiei de soft-uri Magister, trebuie utilizatcodul unic de identificare client. Acest cod, compus din 5 cifre, permite contactarea directa a departamentului de suport tehnic prin numarul unic sau la adresa de e-mail dedicata si inregistrarea unei sesizari. Asistenta fiscala se realizeaza si ea in mai multe etape. Astfel, pentru abonati, reprezentantii tehnici autorizati asigura programarea, administrarea si service-ul pentru aparatele de marcat electronice fiscale. Todata, compania care asigura mentenanta, in calitate de Unitate acreditata pentru service fiscal, are dreptul de a reprezenta clientul in relatia sa cu Administratia Financiara, cu privire la aparatele de marcat electronice fiscale. Pentru probleme legate de exploatarea componentei software a sistemului informatic, serviciile de asistenta tehnica de la distanta helpdesk , pot reprezenta un ajutor esential. Pe baza abonamentului lunar sunt alocate un numar de ore in care clientul beneficiaza, fara costuri suplimentare, de asistenta tehnica proactiva din partea departamentului de suport tehnic. Dupa efectuarea apelului si inregistrarea sesizarii, specialistii apeleaza inapoi, efectuand impreuna cu clientul, de la distanta, investigarea si rezolvarea problemei semnalate. Statisticile noastre arata ca, in aproape 90% dintre situatii, solutionarea problemei este efectuata rapid, prin asistenta tehnica la distanta. Ultima forma de asigurare a mentenantei este service-ul solutiei, care reprezinta serviciile de intretinere care necesita deplasare. Aceste servicii cuprind efectuarea operatiunilor propriu-zise de depanare a componentelor hardware incluse in solutie server, terminale POS, cantare digitale, cititoare de coduri de bare, imprimante de coduri de bare etc , mentinerea integritatii sistemului software prin actualizarea configuratiilor de utilizare, trainingul noilor angajati in utilizarea programelor SmartCash RMS si a echipamentelor incluse in solutie, asistenta la efectuarea inventarelor sau la deschiderea de magazin. Functiile principale ale soft-ului Softurile utilizate in retail trebuie sa indeplineasca atat functii de baza, cat si auxiliare. De exemplu, WizRetail este o solutie moderna de gestiune a segmentului de retail, indiferent de tipul activitatii depozite, magazine, supermarket-uri, lanturi comerciale, restaurante, cafenele, baruri, etc. cu un volum mare ?si flux rapid de vanzari . Datorita flexibilitatii, acesta poate fi implementat cu costuri minime, pentru a acoperi cerinte variate indiferent de dimensiunea business-ului. Modulul Back-Office Modulul, cu o interfata grafica prietenoasa, permite automatizarea tuturor proceselor din back-office, de la achizitii, monitorizarea nivelurilor stocurilor, inventariere, pana la urmarirea vanzarilor ?si operarea cashflow-ului. Solutia ofera posibilitatea gestionarii in timp real a unui numar mare de puncte de vanzare, ceea ce o face eficienta indiferent de marimea companiei ce o utilizeaza. Dintre functionalitatile specifice, care cresc eficienta ?si acuratetea, imbunatatesc vizibilitatea proceselor ?si profitabilitatea, putem mentiona: lucrul cu loturi, numere de serie, termene de valabilitate; realizarea de retetare; generarea tuturor documentelor aferente - facturi, comenzi de achizitie, etc.; realizarea inventarului, inclusiv prin utilizarea de solutii mobile pentru scanarea codurilor de bare, reducand astfel timpul dedicat acestei operatiuni ?si eliminand erorile umane; calculul, in baza unor parametri specifici stoc minim, cerere, durata de livrare, sezonalitate a necesarului de marfa de comandat de la fiecare furnizor; controlul riguros al preturilor ?si politicilor comerciale; rapoarte specifice, cu date actualizate in timp real, in multiple formate grafice, privind rezultatele generate de diferitele promotii ?si campanii de marketing, cele mai vandute produse/ grupe de produse, locatiile cu cele mai mari incasari, etc. Modulul Front-Office Implementarea solutiei specializate pentru front-office ofera un control riguros al operatiunilor, dar ?si o eficientizare a activitatilor datorita uordm;urintei in utilizare. WizRetail front-office propune o interfata intuitiva, toate elementele necesare in procesul de vanzare fiind structurate in ecranul principal. Acesta permite inchiderea notelor de plata si a bonurilor cu diferite instrumente de plata numerar, card, tichete de masa, bonuri cadou, etc. , automatizand operatiunile si permitand inregistrarea platilor ?si a discount-urilor aferente ?si tiparirea documentelor. Modulul poate fi updatat pentru a putea face fata si activitatii din Ho-Re-Ca, furnizand toate instrumentele necesare preluarii comenzilor ?si completarii acestora, transmiterii informatiilor catre bucatarie, bar sau alte sectii de preparare specifice prin tiparirea pe imprimante de sectie sau prin intermediul modulului Order Assistant , emiterii notelor de plata ?si a bonurilor fiscale. Sitemul reduce semnificativ timpul necesar pentru selectarea produselor de comandat, acestea fiind grupate pe categorii ?si avand posibilitatea ataordm;arii de sigle sau imagini pentru o vizualizare facila.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2