TehnologiiRepere

131

Mere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CE Sectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contact Judetul Cluj Consiliul Judetean Calea Dorobantilor nr. 106Punct e de contact: Serviciul Lucrari si Achizitii PubliceIn atentia: Cretu Alexandru, Matei Petru400094 Cluj-NapocaROMAcirc;NIATelefon: +40 372640060E-mail:[email protected]: +40 372640074 Adresa adrese Internet: Adresa generala a autoritatii contractante:www.cjcluj.ro Adresa profilului cumparatorului:www.e-licitatie.ro I.2 Tipul autoritatii contractante Autoritate regionala sau locala I.3 Activitate principala Altele: Administratie publica locala I.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractante Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nu Sectiunea II: Obiectul contractului II.1 Descriere II.1.1 Denumirea atribuita contractului Furnizare mere pentru elevii din clasa pregatitoare si clasele I-VIII din unitatile de invatamant public si privat autorizat/acreditat din judetul Cluj, in anul scolar 2013-2014. II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor ProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: La sediul scolilor din judetul Cluj, conform ANEXEI la Caietul de sarcini care contine centralizatorul si listele cu numarul de beneficiari ai programului de incurajare a consumului de fructe in scoli. Cod NUTSRO113 II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Furnizare mere pentru elevii din clasa pregatitoare si clasele I-VIII din unitatile de invatamant public si privat autorizat/acreditat din judetul Cluj, in anul scolar 2013-2014, conform specificatiilor din caietul de sarcini. II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03222321,60100000 II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : da II.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor II.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor Valoare: 1 198 852,75 RONFara TVA Sectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul procedurii IV.1.1 Tipul procedurii Deschisa IV.2 Criterii de atribuire IV.2.1 Criterii de atribuire Cel mai mic pret IV.2.2 Informatii despre licitatia electronica S-a organizat o licitatie electronica: da IV.3 Informatii administrative IV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta 19.575/23.10.2013 IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contract Anunt de participare Numarul anuntului in JOUE:2013/S 219-380817din 12.11.2013 Sectiunea V: Atribuirea contractului Contract nr: 995/85Denumire: Furnizare mere pt. elevii din cls. preg. si cls. I-VIII din inv. de stat si privat din jud. Cluj. V.1 Data deciziei de atribuire a contractului: 20.1.2014 V.2 Informatii privind ofertele Numarul de oferte primite: 1 V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului SC Zad Tiara SRLStr. Libertatii nr. 16, ap.1310385 AradROMAcirc;NIAE-mail:[email protected]: +40 257289255Fax: +40 257289255 V.4 Informatii privind valoarea contractului Estimarea initiala a valorii totale a contractului:Valoare: 1 207 209,10 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului:Valoare: 1 198 852,75 RONFara TVA V.5 Informatii privind subcontractarea Este posibila subcontractarea: nu Sectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii despre fondurile Uniunii Europene Contractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nu VI.2 Informatii suplimentare: 1 Inainte de incheierea contractului, ofertantului castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti.2 Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr. 925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - Formular nr. 5 si anexa.3 In situatia in care, dupa etapa de licitatie electronica, pe locul 1 vor fi mai multe oferte cu preturi egale, se vor solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile.Daca egalitatea persista se va repeta acelasi procedeu pana cand un singur ofertant se va situa pe primul loc, conform criteriului de atribuire mentionat la cap. IV.2.1 Criterii de atribuire.4 Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire inclusiv a caietului de sarcini , prin care se indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea sau echivalent.5 Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica .6 In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.7 Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala. VI.3 Cai de atac VI.3.1 Organismul competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail:[email protected]: +40 213104641Adresa Internet:http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745 VI.3.2 Utilizarea cailor de atac VI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac Serviciul Juridic Contencios AdministrativCalea Dorobantilor nr. 106400609 Cluj NapocaROMAcirc;NIAE-mail:[email protected]: +40 72640027Adresa Internet:www.cjcluj.roFax: +40 72640027

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2