140
MGC Topoloveni, producatorul cu cea mai variata gama de solutii integrate pentru industria HoReCa, s-a intalnit miercuri cu bucatarii renumite din Iasi sa defineasca impreuna meniurile preferate ale moldovenilor. Compania, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu, si-a intarit pozitia in zona, odata cu inaugurarea recenta a unui depozit in cadrul programului de extindere la nivel national. Programe similare au mai fost realizate la Buftea si Cluj, venind in completarea investitiei de aproximativ 4 milioane de euro in complexul de fabrici cu traditie de peste 100 de ani de la Topoloveni. Complexul se intinde pe o suprafata totala de 6 hectare si are o capacitate de productie de 300 de tone produs finit pe saptamana. Suntem oricand pregatiti sa asiguram 90% din nevoile oricarui format de business HoReCa, fie el restaurant a la carte, fast-food, cantina sau autoservire. De exemplu, cu solutiile MGC Topoloveni poti servi 15 000 de oameni intr-o zi, cu maximum 10 bucatari in loc de 50 cat ar fi minimul necesar. Am ajuns in faza in care, pe baza experientei de peste 20 de ani din domeniul HoReCa, reusim sa cunoastem foarte bine problemele cu care se confrunta cei din industrie si astfel sa oferim solutii personalizate bazate pe calitate, constanta si gestiune. au declarat oficialii companiei. MGC Topoloveni priveste cu interes toate pietele din tara, pentru companie este important sa fie prezenta in toate zonele din Romania, la fel ca si pe plan extern unde deja au inceput parteneriate cu tari din Vestul Europei. MGC Topoloveni foloseste tehnologii de ultima generatie reusind sa pastreze calitatile nutritive ale materiei prime, folosind doar ingrediente de calitate si fructe si legume proaspete. Materiile prime sunt achizitionate in mare parte de la furnizori locali, anul acesta, de exemplu, zona Moldovei fiind principalul furnizor de pleurotus pentru companie. Am decis sa venim in Moldova si pentru ca moldovenii mananca bine, asa ca la mama acasa si ne mandrim cu faptul ca celebrele parjoale moldovenesti reprezinta produsul pe care noi il vindem cel mai bine in aceasta zona, au mai completat oficialii MGC Topoloveni. In ultimul an, compania si-a extins atat zonele de distributie, cat si portofoliul de clienti. O noutate pentru acest an este prezenta MGC Topoloveni pe toate canalele de vanzare, de la segmentul TT Traditional Trade , reteaua IKA International key account , pana la reteaua HoReCa, produsele fiind comercializate sub marca Bunatati de Topoloveni.