PiațăȘtiri

261

Mic dejun pentru orice oră a zilei

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit BakeryandSnacks, consumul de produse destinate micului dejun pe tot parcursul zilei a crescut în popularitate în timpul pandemiei, pe măsură ce consumatorii căutau confort. Acum, cu 95% dintre consumatori menținând această tendință, de ce ar trebui dezvoltatorii de produse să limiteze aceste arome doar la ocazie de dimineață?

Valorificarea aromelor

Mărcile avansate valorifică popularitatea aromelor de mic dejun îndrăgite în categoriile de alimente și băuturi.

Ca răspuns la cererea consumatorilor de arome reconfortante și ocazii extinse de gustare, Flavorchem a lansat Breakfast All Day, o colecție exclusivă de arome pentru gustări oricând inspirate de cea mai importantă masă a zilei.

Colecția conține gem de caise, brioșe de afine, cafea mocha, stafide de scorțișoară, lapte de cereale fructat și pâine prăjită de arțar – toate acestea putând fi optimizate pentru o varietate de aplicații alimentare și băuturi. Iată tendințele care au adaptat colecția.

Nostalgia reimaginată

Potrivit Flavorchem, 71% dintre americani se bucură de lucrurile care le amintesc de copilăria lor, iar mărcile extind acest lucru cu arome și categorii de mic dejun foarte îndrăgite care evocă amintiri reminiscente.

Crumbl Cookies, de exemplu, a dezvăluit recent o gamă de prăjituri cu cereale, care include cerealele preferate de fani, Fruity Pebbles, Reese’s și Cocoa Puffs, în timp ce Kellogg’s și Little Debbie și-au debutat cea mai recentă colaborare la un răsfăț clasic, Nutty Buddy Cereal.

Valoare de gustare

Gustările depășesc mesele tradiționale pentru al treilea an consecutiv, ceea ce înseamnă că consumatorii caută să se răsfețe pe tot parcursul zilei.

Snack-urile, dulciurile, amestecurile sărate și noutățile congelate își găsesc toate inspirația aromei din articolele delicioase pentru micul dejun, cum ar fi brioșe, chifle cu scorțișoară, gogoși și clătite.

Permeabilitatea liniilor de categorie

Categoriile de alimente și băuturi se estompează din ce în ce mai mult, creând experiențe alimentare noi.

Conceptele hibride între categorii, cum ar fi smoothie-urile preparate la rece, combinațiile de arome între brutărie și cafea, împreună cu formate și texturi unice, oferă consumatorilor o experiență de gust mai premium.

Toate aromele din colecția Flavorchem sunt kosher, non-GM, fără alergeni, vegane și pot fi etichetate ca naturale pe declarația ingredientelor.

Înființată în 1971, Flavorchem, o companie privată, este specializată în soluții de aromă, ingrediente și culoare, inclusiv o selecție largă de arome și extracte certificate organic, pentru o varietate de mărci îndrăgite din întreaga lume.

Compania cu sediul în Illinois oferă o operațiune cu servicii complete cu unități de producție situate strategic în întreaga lume, inclusiv în SUA, China și Ungaria.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2