TehnologiiȘtiri

256

Mondi, „bine plasat pentru a livra ambalaje durabile în viitor”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Mondi a raportat o performanță puternică în cel de-al treilea trimestru al exercițiului său financiar și a declarat că este bine plasată pentru a livra în mod durabil în viitor.

Într-o actualizare de tranzacționare, firma de ambalaje a înregistrat un EBITDA subiacent de 388 milioane EUR pentru trimestrul respectiv, în creștere cu 27% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Andrew King, director executiv, a declarat: "Mondi a obținut o performanță puternică în al treilea trimestru, cu prețuri medii mai ridicate în întreaga afacere și o creștere puternică a volumului de la an la an, pe fondul unor costuri de intrare brusc mai mari. În toată această perioadă de mare ne-am concentrat pe asigurarea securității aprovizionării și a serviciilor de înaltă calitate pentru clienții noștri.

„Creșterea noastră este susținută de portofoliul nostru principal de ambalaje și continuăm să dezvoltăm soluții de ambalare inovatoare și durabile pentru a ne ajuta clienții să își atingă obiectivele de mediu.”Compania a menționat că cererea de ambalaje ondulate a continuat să fie puternică în toate utilizările finale.

Soluțiile ondulate au avut o performanță puternică, crescând semnificativ volumele de la an la an, făcând în același timp progrese bune în transferarea costurilor mai mari ale hârtiei de intrare.

Pe spatele piețelor globale strânse, gigantul ambalajelor a implementat creșteri de prețuri în trimestrul său, în portofoliul său de clase de panouri pentru containere.

Unitatea de ambalare flexibilă a companiei a oferit o creștere puternică a volumului în consum, construcții și construcții, comerț electronic și aplicații specializate.

Unitatea de materiale construite a înregistrat performanțe stabile, susținute de o creștere bună a volumului în hârtii și filme funcționale, determinată de o recuperare în aplicații industriale și specializate și o cerere puternică de materiale de ambalare durabile.

Volumul vânzărilor de hârtie fină neacoperite de la Mondi a crescut de la an la an, deoarece clienții au apreciat stabilitatea unui furnizor pe termen lung pe piețele cheie în care își desfășoară activitatea compania.

Prețurile medii ale hârtiei fine neacoperite au fost mai mari atât de la an la an, cât și secvențial, în urma creșterilor de preț implementate în cursul anului.

Costurile de intrare au fost semnificativ mai mari în cursul trimestrului, atât de la an la an, cât și secvențial. Mondi a înregistrat costuri mai mari pentru energie, rășini, transport și produse chimice comparativ cu al doilea trimestru al anului 2021.

Costurile reciclării hârtiei au fost în mare parte stabile, deși au crescut spre sfârșitul trimestrului, a remarcat compania.

Costurile energiei în Europa au crescut pe parcursul perioadei și au crescut brusc la sfârșitul trimestrului, ca urmare a creșterilor materiale ale prețurilor la electricitate și gaz. Mondi se așteaptă ca aceste prețuri să rămână la aceste niveluri ridicate în al patrulea trimestru.

Impactul întreruperilor programate de întreținere asupra EBITDA subiacent în perioada a fost de aproximativ 30 de milioane EUR.

Grupul de ambalaje a declarat că este bine plasat pentru a livra în mod durabil în viitor, susținut de oferta sa de soluții de ambalare durabile, o bază integrată de active avantajoase din punct de vedere al costurilor și o cultură a îmbunătățirii continue.

King a adăugat: „Principalele noastre proiecte de investiții de capital progresează bine. Cu aceste investiții, captăm oportunități pe piețele noastre în creștere de ambalaje, ne consolidăm competitivitatea în ceea ce privește costurile și oferim beneficii de durabilitate.

Avem, de asemenea, proiecte expansive în curs de desfășurare la o serie de operațiuni de conversie pentru a crește cu clienților noștri, îmbunătățim oferta noastră de produse și servicii și îmbunătățim eficiența și conversia costurilor.

„Suntem entuziasmați de posibilitățile oferite de baza noastră de active de înaltă calitate, susținută de tendințe puternice de creștere structurală pe piețele pe care le deservim, inclusiv comerțul electronic și cererea de soluții de ambalare mai durabile și continuăm să evaluăm oportunitățile de dezvoltare organică în afaceri de ambalaje. "

Mondi implementează creșteri de prețuri în întreaga afacere pentru a sprijini recuperarea presiunilor inflaționiste în curs de desfășurare pe fondul unei cereri puternice.

De asemenea, a avertizat că performanța celui de-al patrulea trimestru va fi afectată de creșterile recente ale costurilor de intrare, alături de întreținerea planificată și închiderile legate de proiect, notează European Supermarket Magazine.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2