Laurentiu Dimitriu 46 de ani , sales director in cadrul gigantului elvetian din piata de bunuri de larg consum Nestleacute; in Romania, afirma ca producatorii trebuie sa mearshy;ga peste tot dupa consumator, acasa, in ma?sina, in metrou, in parc sau la cinema, de aceea trebuie sa fie prezenti cu produse atat in comertul modern, cat ?si in cel traditional. Consumatorul care doreordm;te o inghetata, un baton de ciocolata sau un plic de cafea solubila nu va merge catre un hipermarket, ci catre primul chioordm;c sau magazin de proximitate. Circa 40% din vanzarile producatorului de bunuri de larg consum Nestleacute; in Romania sunt realizate in comertul traditional, o piata de 70.000-80.000 de chioordm;curi, alimentare ?si magazine de bloc, cu vanzari anuale de 7-8 mld. euro. De aici rezida importanta comertului traditional, este meshy;reu acolo unde este ?si consumatorul. Un alt motiv este dat de gradul de urbanizare. Exista o tendinta clara de miordm;shy;care a populatiei catre rural. Multa lume se muta in afara orashy;ordm;elor, iar aici comertul traditional este foarte puternic, adauga executivul roman. Nestleacute; Romania a terminat anul trecut cu afaceri de 663 mil. lei 150 mil. euro , in scadere cu peste 7% in lei. Mai multe, pe www.zfCorporate