181
Nestleacute; Japoniei va angaja 1.000 de roboti humanoizi in pozitii de agenti de vanzare pentru gama sa de aparate de facut cafea Nescafeacute; Dolce Gusto ?si Nescafeacute; Gold Blend Barista.Aceordm;tia vor activa in cadrul mai multor magazine specializate in vanzarea de electronice de pe teritoriul Japoniei. Totodata, compania a anuntat si utilizarea acestora in activitatea de depozitare, alaturi de liniile robotizate de depozitare. Implementarea proiectul va incepe din luna decembrie, principalul target din spatele acestuia fiind creordm;terea nivelului de interactiune cu brandul, in cea mai mare piata pentru acest tip de produse. Nestleacute; devine astfel unul dintre cei mai importanti clienti ai conglomeratului din industria tech SoftBank Corp, dezvoltatorul acestui model de robot, care este de altfel ?si unul dintre cele mai avansati din categoria sa. Pepper - caci aordm;a se numeordm;te robotul ochios ?si vorbaret - este primul din lume capabil sa citeasca emotiile umane ?si sa raspunda in concordanta. El este echipat cu cea mai avansata tehnologie de recunoaordm;tere a vocii ?si poate decoda corect expresiile faciale comune la oameni. Pepper va explica gama de produse ?si servicii Nescafeacute;, putand purta conversatii cu consumatorii. Sper ca in viitor sa vedem astfel de initiative ?si in alte parti ale glonului ?si sa aratam astfel puterea inovatiei japoneze, afirma Kohzoh Takaoka, Preordm;edintele ?si CEO-ul Nestleacute; Japonia, citat de Magazinul Progresiv.