In publicitate se traieste dupa o realitate absurda, rezumata excelent de cerinta-cliseu, aceasta regula de aur a clientului de care se tot rade, "arata-mi ceva ce nu s-a mai facut". Voi radeti, da' parca nu e rasul vostru, noteaza Iqads. Exercitiu de imaginatie: care e primul lucru nemaivazut care-ti vine in cap pe brieful asta? Indiferent de brand, de produs, de alte particularitati. E ceva pe cat de esential, pe atat de aparent stupid. O idee care probabil i-a vizitat pe multi, dar a iesit pe usa din spate. Ce sa fie, ce sa fie, oare ce nu s-a mai facut? Suspans. O reclama la un produs, fara produs; nu tu branding, nu tu nimic. Misiune imposibila: atrage atentia omului indeajuns incat sa graviteze el inspre produs. Plecati bai de-aici, o sa ziceti. Ba nu pleaca nimeni nicaieri, se face. Ne-au cazut ochii, in avanpremiera, pe un spot semnat THE SECRET SERVICE pentru Kinder Bueno al carui rationament asta ar fi. Spotul care nu vrea deloc sa spuna la ce face reclama e parte dintr-o campanie promotionala care se desfasoara pana in luna noiembrie inclusiv si care cuprinde, pe langa comunicarea la TV, executii radio, online si outdoor. L-am intrebat despre parcursul acestei idei, de la aparitie pana la implementare si evaluare, pe Mihai Ene Creative Director & Co-founder, THE SECRET SERVICE . Spotul poate fi urmarit aici: http://www.iqads.ro/articol/30511/unde-i-brandul-unde-i-produsul-se-coace-o-promotie-sub-acoperire-pentru-kinder