Aceasta tranzactie marcheaza finalizarea actiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate si alte produse alimentare, initiate in 2010, informeaza Dairy Reporter.Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat ca colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piete la care nu a fost in masura sa se concentreze pe in trecut.Acum Oystar poate sa acorde o atentie deplina pitei de ambalaje primara, a adaugat CEO-ul Oystar.Acesta nu este doar cazul sectoarelor in care suntem cei mai puternici; este si cazul in care compania prevede cel mai mare potential de crestere.A + F are acum posibilitatea de a aplica expertizele sale si la alte industrii, fara a fi nevoie sa se alinieze la nevoile grupului nostru. Acesta a fost un alt motiv principal in spatele tranzactiei. Partile au convenit sa nu divulge pretul de achizitie. Tot ceea ce este lasat pentru a termina tranzactia este ca autoritatile antitrust sa aprobe vanzarea, lucru pe care il vor face in urmatoarele saptamani.Compania Oyster produce ambalaje de termoformare, de umplere si etansare pentru pahare cupe si sisteme de umplere si etansare pentru cupe si sticle pre-formate, precum si utilaje de ambalare pentru unt si margarina.Oystar va continua sa ofere clientilor sai linii complete de ambalare pentru produse de la umplere pana la ambalare finala, fie cu A + F sau cu alti parteneri. Compania Oystar prezinta un nou sistem de umplere si etansare M-FS 30 pentru cupe preformate care permite schimbarea automata de forma in mai putin de 20 de minute imbunatatind semnificativ disponibilitatea echipamentului pentru productie. Acest lucru face acest echipament profitabil pentru a produce chiar ambalaje de formate variabile pentru umplerea de cupe pahare din industria lactatelor si nu numai.