TehnologiiRepere

151

Pastarnac

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactSpitalul Universitar de Urgenta BucurestiSplaiul Independentei nr. 169, sector 5Punct e de contact: Serv. AchizitiiIn atentia: ec. Andreea Hardau050098 BucurestiROMAcirc;NIATelefon: +40 213141500E-mail: [email protected]: +40 213141500Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.suub.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAltele: Unitate spitaliceascaI.3 Activitate principalaSanatateI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiFurnizare produse alimentare de origine non-animala.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti - Splaiul Independentei nr. 169, sector 5, Bucuresti.Cod NUTS RO321II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare produse alimentare de origine non-animala conform caietului de sarcini.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03311600, 03221100, 03221112, 03221113, 03221300II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 2 311 740 RONFara TVASectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2013/S 222-386248 din 15.11.2013Sectiunea V: Atribuirea contractuluiContract nr: 4914 Denumire: Furnizare alimente de origine non-animalaV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:4.2.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiAlexgold Distribution SRLStr. Salciei nr. 266700 BragadiruROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 756028649Fax: +40 214480565V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 2 348 352 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 2 035 308 RONFara TVAIn cazul unei valori anuale sau lunare: Numarul de luni: 36V.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 4915 Denumire: Furnizare alimente de origine non-animalaV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:4.2.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 2V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiAEH Xpress Food SRLSos. Pipera nr. 48014254 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 720585399Adresa Internet: www.xpress-food.roFax: +40 212665682V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 277 008 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 276 432 RONFara TVAIn cazul unei valori anuale sau lunare: Numarul de luni: 36V.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acordul cadru inainte de termen in cazul in care Ministerul Sanatatii va incheia in baza OUG 71/2012 acorduri cadru avand ca obiect produsele din prezenta procedura.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacSpitalul Universitar de Urgenta BucurestiSplaiul Independentei nr. 169, sector 5050098 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213141500Fax: +40 213141500

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2