Dragoordm; Petrescu, cel mai important antreprenor din industria locala a restaurantelor, care controleaza grupul City Grill, a achizitionat restaurantul Pescaruordm;, de pe malul lacului Herastrau. El i?si face astfel loc in zona de nord a Bucureordm;tiului unde mai sunt prezente circa 20 de restaurante ce se adreseaza in principal clientilor cu venituri mari. Restaurantul Pescaruordm; se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, insa nu este concurent direct al localurilor de lux din zona. Potrivit site-ului prorpriu localul construit in 1938 are 840 de locuri, din care 340 in restaurant ?si 500 in gradina de vara. Acesta este un nou restaurant cu istorie in portofoliul grupului, dupa Caru cu Bere in administrare ?si cele doua berarii Hanu Berarilor. Grupul mai detine ?si restaurantele City Grill, cafenelele City Cafe ?si localurile Tratoria Buongiorno, in total 16 unitati, informeaza Ziarul financiar. Ultimele tendinte din Bucuresti si din tara Piata din Bucuresti este cea mai ofertanta din punct de vedere al cifrei de afaceri si profit, dar si costurile sunt mult mai mari decat oriunde in Romania. Pentru ca nivelul de trai este mai ridicat in Bucuresti, nivelul deschiderii consumatorilor catre tendintele pietelor externe este mai mare, dar si cel al pretentiilor este mai ridicat. Acest lucru face din piata bucuresteana un early trend adopter si, uneori, chiar un trend setter. Pe langa toate detaliile operationale care sunt mai mult sau mai putin aceleasi in toata tara, in Bucuresti, frecventa pentru reinvestitie este mult mai mare. Formatul all-in-one eating, drinking, dancing se afla in spectaculoasa expansiune, asistand la specializarea jucatorilor pe tot mai multe zone de business. Daca, acum ceva timp, stabilimentele cu specific erau destul de rar intalnite, in procesul de maturizare a pietei a devenit din ce in ce mai pregnanta nevoia de diferentiere. De aceea, acum, pe langa restaurante, discutam despre baruri, puburi si cluburi cu specific in mai toate orasele mari din tara. Totodata, creste gradul de sofisticare, iar nevoile consumatorului sunt in continua crestere, si eletere. Se circula din ce in ce mai mult in tara si strainatate si dorim sa beneficiem de aceleasiservicii si in Romania, la fel ca in cele mai reusite calatorii. Consumatorii au devenit din ce in ce mai constienti de valoarea banilor si cer din ce in ce mai mult, in schimbul lor.