Nitro Pepsi – care folosește nitro tech pentru a crea o băutură care se îndepărtează de sifonul tradițional în ceea ce privește aspectul, gustul și experiența de băut – va fi lansat în SUA luna viitoare, informează Beverage Daily.
„La fel cum azotul a transformat categoriile de bere și cafea, credem că Nitro Pepsi este un salt uriaș înainte pentru categoria de cola și va redefini această băutură pentru anii următori”, spune compania.
Pepsi și-a anunțat intenția de a utiliza tehnologia nitro în 2019 și se va lansa acum în SUA luna viitoare, oferind o schimbare a categoriei de cola veche de secole.
„Deși a avut parte de inovație în materie de arome și ambalaje, un lucru a rămas același de la înființarea categoriei – bulele”, spune PepsiCo.
„Pepsi își asumă cea mai ambițioasă performanță de până acum, reimaginând experiența cu cola cu o inovație masivă - Nitro Pepsi. Nitro Pepsi este prima cola cu azot care este de fapt mai moale decât o băutură răcoritoare – este cremoasă, netedă și are un aspect fascinant. cascadă de bule minuscule acoperite de un cap de spumă spumoasă.”
Întreaga experiență de băut va fi diferită de o cola standard, continuă gigantul băuturilor răcoritoare: datorită tehnologiei widget cel mai frecvent asociată cu berea, cum ar fi conserva Guinness și acum, de asemenea, în tendințe în cafeaua nitro cold brew.
Un widget, care este o capsulă umplută cu azot, în cutie, reproduce procesul de perfuzie de nitro la robinet. Widgetul este fixat în cutie și este activat atunci când cutia este deschisă. În cazul Nitro Pepsi, acest lucru are ca rezultat un produs mai fin.
Marca Pepsi a crescut cu două cifre în 2021. Inovațiile de până în prezent s-au concentrat pe arome și alternative cu zero calorii: se întinde mai puțin decât rivalul de cola Coca-Cola, care și-a ramificat mai multe categorii (cu lansări precum Coca-Cola Coffee, Coca-Cola). Cola Energy și - cel mai recent - o generație Z a vizat Coca-Cola Creations care, în mod similar, spune că este gata să zdruncine categoria tradițională de cola).
Dar acum Pepsi crede că va fi cea care îi va face pe consumatori să „reconsidere ceea ce știi despre cola”. „Bulele mai mici, de asemenea infuzate cu azot, creează o textură incredibil de netedă, cremoasă, posibilă printr-un widget unic plasat în partea de jos a fiecărei cutii”, se spune.
„Este prima dată când acest tip de tehnologie widget, întâlnită adesea în produsele de bere și cafea, este aplicat categoriei de cola și creează textura spumoasă, spumoasă și netedă unică pentru Nitro Pepsi. Nu arată și nu are gust ca un tradițional. cola sau sifon și, de fapt, este cel mai bine consumat și diferit.”
Nitro Pepsi trebuie servit rece, ideal fără gheață. Ar trebui să fie fie „turnată tare”, fie complet răsturnată într-un bile înalt; și ar trebui să fie băut fără pai.
Ca și Pepsi tradițional, Nitro Pepsi este îndulcit cu sirop de porumb bogat în fructoză și conține o listă de ingrediente similare (inclusiv culoarea caramelului, acid fosforic și acid citric).
Cu toate acestea, conține mai multe calorii și cofeină decât omologul său (o cutie de Pepsi tradițională de 12 oz conține 150 de calorii și 38 mg de cofeină; comparativ cu o cutie de 13,65 oz de Pepsi Nitro cu 230 de calorii și 73 mg de cofeină).
Băutura se lansează săptămâna aceasta, la precomandă prin Walmart, și va fi lansată la nivel național pe 28 martie. Vine în două soiuri: Draft Cola și Vanilla Draft Cola, fie pentru o singură cutie, fie pentru pachete de patru.
Lansarea va fi însoțită de o campanie de marketing complet integrată, inclusiv o nouă reclamă națională de televiziune.