TehnologiiȘtiri

247

Pernod Ricard lansează trece la sistemul digital de etichete

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Compania de vinuri și băuturi spirtoase Pernod Ricard a lansat un nou sistem de etichetare digitală pentru a încuraja clienții să bea în mod responsabil, oferind mai multe informații despre produsele sale, informează European Supermarket Magazine.

Compania își propune să ofere consumatorilor mai multă transparență în ceea ce privește conținutul produsului și sănătatea prin această inițiativă.

Un pilot în Europa este programat să aibă loc în iulie 2022, înainte de a extinde proiectul la nivel mondial până în 2024, a adăugat Pernod Ricard.

Etichetă digitală Pernod Ricard

Gigantul de băuturi spirtoase va implementa un cod QR pe ​​eticheta din spate a fiecărei sticle care redirecționează clientul către o platformă care oferă informații despre fiecare produs atunci când este scanat.

Consumatorii pot vizualiza lista de ingrediente și informații nutriționale complete de la Pernod Ricard și de la asociațiile europene de vin și băuturi spirtoase.

Riscurile pentru sănătate asociate cu consumul de alcool și unde să găsești informații relevante în țara lor vor fi, de asemenea, disponibile pentru vizualizare.

În plus, pe platformă vor fi disponibile linii directoare privind consumul responsabil de alcool emise de guvernul țării respective, inclusiv informații despre băuturile standard și cine nu ar trebui să bea alcool, precum și un link către un site web de informare a consumatorilor. Aceste informații vor fi adaptate regiunii specifice și vor fi afișate în limba locală, a adăugat compania.

Alexandre Ricard, președinte și CEO al Pernod Ricard, a declarat: „Fiind o companie centrată pe consumator, angajată în consumul responsabil, acest nou sistem de etichetare digitală se străduiește să răspundă nevoilor în evoluție ale clienților noștri. Acum, mai mult ca niciodată, consumatorii doresc să știe ce este în băuturile lor.

Datorită tehnologiei digitale, aceste informații pot fi acum accesate cu ușurință. Sunt mândru că Pernod Ricard continuă să fie un pionier în industrie în conducerea unei astfel de inițiative proactive."

Acțiuni anterioare de etichetare a băuturilor responsabile

În 2021, pentru a susține angajamentele Alianței sale internaționale pentru consumul responsabil, Pernod Ricard a anunțat adăugarea a două imagini de avertizare despre consumul de alcool și conducerea sub influența alcoolului pe ambalaj.

Aceste imagini funcționează împreună cu logo-ul de avertizare preexistent împotriva consumului de alcool în timpul sarcinii.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2