SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA SIMNIC-CRAIOVAAdresa postala: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200721 , Romania , Punct e de contact: CONSTANTIN GAVAN , Tel. +40 251417534 , Email: [email protected] , Fax: +40 251417534 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Institutie publicaActivitate activitati Altele: Cercetare-dezvoltare agricolaAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaAchizitie pesticideII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Sediul unitatii: Craiova, Sos. Balcesti nr. 54, Jud. DoljCodul NUTS: RO411 - DoljII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchiztie pesticide pentru tratament culturi in anul agricol 2014II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 24451000-0 - Pesticide Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulConform suprafetelor si culturilor prevazute in anexele caietului de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: 451,378 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE8 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateGarantia de participare= 4513.78 lei;echivalenta leu-euro sau echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata:a prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont RO67TREZ2915005XXX008893 Trezoreria Craiova jud Dolj.Pentru ofertantii I.M.M -uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca:a isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa;c contestatarul reenunta la contestatie.Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278 indice 1/OUG34/2006 este de 4231.38 lei.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantevenituri propriiIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formular 5 Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formular 6 Cerinta nr. 3 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile socilae de stat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii .Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Conform notificare 149/2013 din SEAP, din formulare trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7 Cerinta nr.5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 12 Cerinta nr.6 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 13 ; Declara?ie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Gavan - Director Claudia Patru - Director Economic; Gabriela Paunescu-Secretar Stiintific Armaselu Madalina-Jurist Maciuca Elena- Presedinte Comisie Bora Contantin-membru comisie Paunescu Gabriel- membru comisie Gavanescu Alexandru-membru comisie Gavrilescu Georgeta - membru comisie Cerinta nr. 1 - pentru Persoane juridice/fizice romane Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, organizate in subordinea Oficiului National al Registrului Comertului si care functioneaza pe langa fiecare Tribunal Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Document emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al respectivului operator economic. Cerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice straine Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Cerinta nr. 3 dupa caz Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFisa de informatii generale Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimii 3 ani Cerinta nr. 2 Prezentare bilant contabil la 31.12.2013 sau oricare alt document care demonstreaza situatia economica si financiara:EX: balanta de verificare etcNivel uri specific e minim e necesar e Prezentare Formular 8 Prezentare bilant contabil vizat si semnat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea confom cu originalul sau oricare alt document care demonstreaza situatia economica si financiara: Ex:balanta de ve rificare etcIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare in valoare de cel putin 326250 lei sau echivalentul sumei in euro. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta pentru experienta similara certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de care clientul beneficiar.Aceste documente trebuie sa prezinte informatii ca: beneficiar, valoare, perioada de furnizare. Cerinta nr. 1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Nivel uri specific e minim e necesar e Prezentare Formularul 9 Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2014 13:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare25.02.2014 11:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 25.02.2014 13:00Locul: Sediul unitatii: Sos Balcesti, Nr.54, Craiova, DoljPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daComisia de Achizitii publice a autporitatii contractante si reprezentantii firmelor ofertanteSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATIIVI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacPrecizam ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacOficiul juridic al SCDA SimnicAdresa postala: Sos. Balcesti nr. 54, Craiova , Dolj , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200721 , Romania , Tel. +40 251417534 , Email: [email protected] , Fax: +40 251417534