254
Piața fructelor proaspete ambalate va crește la un CAGR de 5,5% între 2021 și 2031, urmând să fie evaluată la 19,8 miliarde de dolari (20,4 miliarde de euro) la începutul următorului deceniu, potrivit unui studiu efectuat de Fact.MR.
Potrivit firmei de cercetare, segmentul fructelor proaspete ambalate ecologic este probabil să crească mai repede decât piața generală, la un CAGR de 7,5% în perioada respectivă.
Fructele proaspete ambalate convenționale au reprezentat 73,1% din piață în 2021, doar ananasul proaspăt ambalat reprezentând 21,2% datorită gamei lor largi de aplicații în industria alimentară.
Sustenabilitatea este, de asemenea, probabil să stimuleze aprecierea consumatorilor pentru fructele proaspete ambalate, a spus Fact.MR: „Pe măsură ce consumatorii devin mai conștienți de importanța conservării mediului, cererea de produse ecologice crește vertiginos. Consumatorii de astăzi sunt dispuși să plătească o primă pentru produsele care promovează sustenabilitatea și aleg opțiuni ecologice.
„Ca atare, fructele proaspete ambalate sunt o alegere excelentă, deoarece nu conțin reziduuri care dăunează mediului, iar esența naturală pe care o conțin aceste fructe are și un impact pozitiv asupra consumatorilor”.
Inovarea produselor s-a accelerat în categoria fructelor proaspete ambalate, a spus Fact.MR, Dole dezvăluind recent două linii de produse funcționale, Dole Essentials și Dole Fruitify, pentru a-și crește gama de oferte convenabile de produse.
În altă parte, Del Monte Foods a anunțat recent o nouă inovație – Del Monte Fruit Infusions – o selecție de bucăți de fructe care pot fi gustate.
La nivel regional, Statele Unite reprezintă în prezent aproximativ 86,4% din piața nord-americană a fructelor proaspete ambalate, susținută de o populație mai conștientă de sănătate, a spus Fact.MR.
În Asia de Est, se estimează că China reprezintă mai mult de 75% din piață, determinată de cererea crescută de la hoteluri, restaurante și cafenele.