TehnologiiRepere

152

Porumb

autor

MeetMilk.ro

distribuie

SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RAAdresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200 142 , Romania , Punct e de contact: Directia Silvica Dolj, str Iancu Jianu,19 , Tel. +40 251421363 , In atentia: Elena Andrei , Email: [email protected] , Fax: +40 251597059 , Adresa internet URL : www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Directia Silvica DoljAdresa postala: Str. Iancu Jianu,19, Craiova, Dolj , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200142 , Romania , Tel. +40 251241363CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Directia Silvica DoljAdresa postala: Str. Iancu Jianu,19, Craiova, Dolj , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200142 , Romania , Tel. +40 251241363OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Directia Silvica DoljAdresa postala: Str. Iancu Jianu,19, Craiova, Dolj , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200142 , Romania , Tel. +40 251241363I.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE regie autonomaActivitate activitati Altele: regie autonomaAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaPorumb stiuleti pentru hrana vanatuluiII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: sediul Ocoalelor Silvice din jud Dolj, conform caietului de sarciniCodul NUTS: RO411 - DoljII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare porumb stuleti pentru hrana vanatului liber .II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 03211200-5 - Porumb Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulConform caietului de sarciniValoarea estimata fara TVA: 6,000 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE3 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateGarantie de participare in cuantum de 60 lei. Data la care se va face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta este data publicarii anuntului de participare curs BNR . Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in urmatoarul cont: RO24RZBR0000060002216605 deschis la Raiffeisen Bank Agentia N.Titulescu, Craiova sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari sau prin depunere la casieria Directiei silvice Dolj. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul stabilit in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G.925/2006. Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante formularul Cerere de restituire a garantiei de participare - formulare , cu precizarea valorii de restituit. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G.925/2006.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantefonduri propriiIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1 INFORMATII GENERALE- completarea formularului,,informatii generale,, din sectiunea FORMULARE 2 DECLARATIE PV. ELIGIBILITATEA- completarea formularului,,declaratie pv. eligibilitatea,, din sectiunea FORMULARE 3 DECLARATIE PV. NEINCADRAREA IN PREV. ART 181 DIN OUG 34/2006 -completarea formularului,,declaratie pv. neincadrarea in prev. art 181 din OUG 34/2006,, din sectiunea FORMULARE 4 DECLARATIE PV. NEINCADRAREA IN PREV. ART.69 IND.1 DIN OUG 34/2006-completarea formularului,declaratie pv. neincadrarea in prev. art.69 ind.1 din OUG 34/2006,, din sectiunea FORMULARE.se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu putere de decizie in ceea ce priveste organizarea ,derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Eugen GIOANCA -director , director tehnic Dragos IGNAT - presedinte comisie evaluare ec. Cristina BELETU -director economic ec. Nicoleta TOMA - membru comisie cons juridic Stefan Alin Velea - membru comisie ing. Marian STOENESCU- membru comisie ing.Elena ANDREI - membru comisie, ing Gheorghe FOLEA - membru de rezerva comisie ing.Nicolae PARVU- membru de rezerva comisie, ec. Cornelia STANESCU- membru de rezerva comisie 5 DECLARATIA PV. CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA-completarea formularului,,declaratie pv. calitatea de participant la procedura,, din sectiunea FORMULARE 6 CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA-completarea formularului,,certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,, din sectiunea Formulare CERTIFICAT CONSTATATOR eliberat de O.R.C. de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului.Informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta9081/04.12.2013IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenu l limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2014 10:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare17.02.2014 10:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 17.02.2014 11:00Locul: sediul Directiei silvice Dolj Str iancu jianu,19Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daMembrii Comisiei si reprezentantii sau imputernicitii ofertantilorSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATII[1].Procesul verbal de deschidere a ofertelor /solicitarile de clarificari /comunicarile /alte documente privind defasurarea procedurii de atribuire vor fi transmise ofertantului prin fax, la numarul indicat in formularul Informatii generale. Ofertantul are obligatia de a asigura buna functionare a acestei cai de comunicare si de a urmari cu regularitate procesul de atribuire. [2].Se considera ca odata cu depunerea ofertei, operatorul economic accepta conditiile cerute prin prezenta documentatie, printre care si clauzele contractuale conform model contract prezentat . Eventualele propuneri de modificare /completare /eliminare clauze contractuale si /sau alte conditii cerute prin prezenta documentatie vor fi analizate dar pot duce la respingerea ofertei daca autoritatea contractanta considera propunerile ca fiind dezavantajoase pentru ea. [3].Ofertantii incadrati in categoria IMM vor depune Declaratia privind incadrarea in categoria IMM intocmita conform prevederilor legale daca doresc sa beneficieze de facilitatile privind garantia de participare. In cazul unei asocieri, reducerea se aplica numai in situatia in care toti asociatii fac parte din categoria IMM. [4].Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 5 .Daca preturile cele mai mici ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita acelor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis. Pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacSunt prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacserviciul juridic al DS DoljAdresa postala: str Iancu Jianu, !9, Craiova , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200142 , Romania , Tel. +40 251421363

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2