Vânzările de produse organice ale lui Rémy Cointreau s-au dublat în primul trimestru, a declarat grupul francez de băuturi spirtoase, depășind estimările pe măsură ce barurile și restaurantele s-au redeschis în Europa, în timp ce cererea a rămas puternică în China și Statele Unite, informează European Supermarket Magazine.
Producătorul coniacului Rémy Martin, care anul trecut a suportat greutatea crizei COVID-19 alături de alți producători de băuturi spirtoase premium, a profitat de redeschiderea mai rapidă a Chinei, de consumul puternic la domiciliu din Statele Unite și de creșterea vânzărilor de comerț electronic.
Grupul a declarat că se așteaptă la o primă jumătate „excelentă” din cauza „efectelor de etapizare a transportului” și a tendințelor de consum structural mai bune din Statele Unite, precum și a unor comparații favorabile după anul afectat de pandemie. Comenzile din al patrulea trimestru sunt expediate doar în acest an fiscal.
Outlook pentru 2021/22
„Pentru 2021/22, Rémy Cointreau rămâne încrezător în capacitatea sa de a depăși sectorul alcoolic excepțional”, a declarat compania într-un comunicat.
Acesta a raportat o creștere de 105% a vânzărilor organice la 293,1 milioane de euro (345,48 milioane de dolari) în cele trei luni încheiate la 30 iunie, comparativ cu o creștere organică de 68%, potrivit unui sondaj compus din 22 de analiști.
Acest lucru a marcat o recuperare puternică de la o scădere de 33% în aceeași perioadă a anului trecut, când vânzările au fost puternic afectate de închiderile din industria turismului și a ospitalității. Vânzările organice au fost, de asemenea, cu 36,5% mai mari decât primul trimestru al lui Rémy în anul fiscal 2019/20.
Spirtoasele de lux se comportă bine
Grupul din Paris, ale cărui spirtoase de lux pot costa mii de dolari pe sticlă cu gravuri personalizate, a declarat că divizia sa de coniac a văzut creșterea vânzărilor organice cu 114%, reprezentând peste două treimi din vânzările din trimestrul respectiv.
Acțiunile Rémy Cointreau, care anul trecut au revenit rapid de la criza pandemică inițială și se tranzacționează acum la niveluri istorice ridicate, au câștigat 17% în acest an.
Grupul francez de băuturi spirtoase a raportat o creștere cu 12,8% a profitului de exploatare organic în întregul an 2020/21, depășind estimările analiștilor, compania fiind optimistă față de perspectivele pentru anul fiscal curent și nu numai.