Repere

194

Rio Bucovina, alaturi de Campania de ecologizare Let#8217;s Do It, Danube!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Rio Bucovina s-a alaturat celei mai ample actiuni de ecologizare din Romania din acest an, initiata de Lets Do It, Romania!, cu scopul comun de ecologizare a malurilor si apelor Dunarii de pe teritoriul romanesc, desfasurata pe data de 29 iunie. Echipe de voluntari formate din reprezentanti ai companiei vor participa la actiunea Lets Do It, Danube!, de Ziua Internationala a Dunarii. O parte importanta din misiunea Rio Bucovina o reprezinta initierea si implementarea unor proiecte care au in vedere grija fata de mediul inconjurator, astfel incat generatiile viitoare sa traiasca intr-o lume mai curata. Drept dovada, prin intermediul Eco-Rom Ambalaje, in calitate de preluator de responsabilitate, Rio Bucovina atinge si depaseste obiectivele legale anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje. Daca pana acum am investit foarte mult in optimizarea liniilor de productie si in adoptarea unor standarde eco aliniate normelor europene, anul acesta ne-am propus sa ducem mai departe participarea companiei in sustinerea comunitatii. Incepem prin informarea si implicarea directa a angajatilor Rio Bucovina in activitati ecologice, deoarece credem cu tarie ca schimbarea incepe din interior. Asadar, Lets Do It, Danube! reprezinta o prima actiune concreta dintr-un amplu program de CSR, pe care il dezvoltam pe termen lung, a declarat Andreea Constantinescu, Marketing Manager Rio Bucovina. Din 2013, Rio Bucovina este prima companie din Romania care a adoptat pentru ambalajele de tip PET ale apei minerale naturale plate Bucovina, standardul european de dop 29/25. Prin introducerea acestui standard, Rio Bucovina s-a aliniat la recomandarile si directivele Uniunii Europene in vederea realizarii programului de prevenire a deseurilor de ambalaje, punand la dispozitia consumatorilor un produs prietenos cu mediul inconjurator. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2