Un roman cheltuie circa 15 euro, fata de 10 euro, valoarea cosului mediu din 2014, pentru comenzile de mancare facute online, arata o analiza efectuata de foodpanda.ro. Potrivit reprezentantilor companiei, citati de Evenimentul zilei, cosul mediu plasat online in ianuarie 2015 este cu 50% mai mare fata de media celui inregistrat anul trecut. Comanda medie foodpanda.ro se ridica la 15 euro incepand din noiembrie 2014 si se mentine la inceputul anului, reprezentantii companiei estimand ca va inregistra un trend crescator pe parcursul anului. In ceea ce priveste preparatele preferate de clientul online din Romania, acestea sunt, preponderent, din bucataria internationala, iar bucurestenii comanda, in continuare, cel mai mult online de mancare de pe foodpanda.ro, urmati de clujeni si timisoreni. Odata cu cresterea numarului de restaurante din platforma si a increderii in comenzile onlinede mancare, romanii si-au extins si preferintele culinare, au inceput sa aleaga inclusiv preparate mai deosebite, fapt care se regaseste in cresterea valorii medii a comenzilor, declara Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania. Compania colaboreaza, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.