TehnologiiRepere

167

S-a lansat Sistemul de monitorizare GfK Brand Vivo

autor

MeetMilk.ro

distribuie

GfK a lansat GfK Brand Vivo - un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala, o metoda validata si precisa de monitorizare a modului in care consumatorii experimenteaza, comunica si relationeaza cu marcile. Aceasta ne arata cum experientele cu marcile construiesc relatii care influenteaza comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazeaza pe metafore din aria relatiilor interumane, pentru a reflecta evolutia conexiunilor sociale si emotionale pe care consumatorii le au cu marcile. Astfel, clientii pot identifica si imbunatati relatiile pe care consumatorii le au cu marca lor, concentrandu-se pe tipurile de relatii care au relevanta pentru performanta viitoare a acesteia. Solutia de cercetare exploreaza in profunzime tipurile de relatii si identifica acele oportunitati neexploatate, pentru a converti relatiile puternice cu marca in comportament de cumparare. Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK, comenteaza: Acele experiente si conexiuni care ajuta la transformarea capitalului inca neexplorat in actiune permit oferirea unei perspective unice si intuitive care sa ofere clientilor nostri oportunitatea sa creasca valoarea marcilor lor si, implicit, cota de piata a acestora. Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK, continua: Vedem in Brand Vivo un punct de cotitura in evolutia de la monitorizarile conventionale folosite in cercetarea de piata la o noua gandire. Aceasta reflecta modul in care marcile devin parte integranta a vietii de zi cu zi in contextul actual in care relatiile devin mai profunde in urma interactiunilor consumatorilor atat in lumea digitala cat si in cea fizica. Pentru mai multe informatii despre GfK Brand Vivo, va rugam sa accesati site-ulwww.gfk.com/brand-vivo. Despre GfK GfK reprezinta sursa de incredere care ofera informatii relevante despre piata ?si despre consumatori ?si care ajuta companiile sa ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experti in cercetarea de piata imbina pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienta GfK in ordm;tiinta datelor. Aceasta permite GfK sa ofere insight-uri globale importante, imbinate cu expertiza locala, in peste 100 de tari. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare ?si abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transforma datele din studii in insight-uri actionabile, care sa permita clientilor sai sa-?si imbunatateasca avantajul competitiv ?si sa imbogateasca experientele ?si alegerile consumatorilor. Pentru mai multe detalii, vizitatiwww.gfk.com/rosau urmariti GfK pe Facebook:https://www.facebook.com/gfkromania.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2