TehnologiiRepere

147

Selgros investeste 6 milioane euro in umanizarea magazinelor proprii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Incepand de astazi, 3 septembrie 2014, Selgros CashCarry Romania relanseaza magazinele din Baneasa si Berceni cu un nou concept. Investitia totala de 6 milioane euro a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de mini-piete in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatiei si un nou design atragator. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iasi in 2013, urmareste sa imbunatateasca experienta de cumparaturi si sa adapteze magazinele la schimbarile din piata si la nevoile clientilor. Suntem de 13 ani in Romania si de 12 ani in Bucuresti, astfel ca am simtit nevoia sa schimbam ceva la conceptul nostru, sa-l modernizam si sa-l umanizam, a declarat Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros CashCarry Romania. Ne propunem sa renuntam la modelul clasic al industriei si sa readucem clientilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului pe care ne dorim sa il replicam in toate unitatile pe care le detinem in Romania. Odata cu remodelarea Selgros Baneasa si Selgros Berceni, clientii vor regasi in magazine nu doar un spatiu mai prietenos si mai generos, ci si noi produse si marci.Noul concept ofera o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila a produselor. Spatiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, imbunatatind astfel orientarea in magazin. Remodelarea functionala si de design pune accent pe produsele fresh si ultra-fresh. Centrul magazinului gazduieste raioanele de peste viu, proaspat si afumat , carne, lactate, fructe si legume, intr-un spatiu mai generos. Noile piete de peste si fructe si legume beneficiaza acum de suprafete mai mari, cu 40% si respectiv 25%, fata de varianta precedenta de structurare. Cele doua unitati integreaza si o zona noua, dedicata delicateselor si vinurilor selectate. La iesirea din magazin, clientii vor regasi un restaurant de tip fast food, operat acum in regim propriu, cu o oferta extinsa de produse din rotiseria proprie, sandvisuri si salate. Remodelarea celor doua unitati Selgros a fost finalizata intr-o perioada de 4 luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru clienti pe durata lucrarilor. Conceptul va fi preluat si implementat si in alte magazine Selgros din tara, intr-un ritm care va fi comunicat ulterior. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2