TehnologiiRepere

171

Servicii de cantina

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2009/81/CESectiunea I: Autoritatea/entitatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactMinisterul Apararii - UM 01512 SibiuStr. Revolutiei nr. 3-5In atentia: Sorin Gruia550170 SibiuROMAcirc;NIATelefon: +40 269432990E-mail: [email protected]: +40 269215554Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii/entitatii contractante: www.armyacademy.roI.2 Tipul autoritatii contractanteMinister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestoraI.3 Activitate principalaAparareI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiServicii de hranire in regim de cantina.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorServiciiCategoria de servicii nr 21: Servicii hoteliere si de restaurantLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: UM 01512 Sibiu.Cod NUTS RO126II.1.3 Informatii privind acordul-cadruAnuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor:Servicii de hranire in regim de cantina.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 55510000II.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 6 793 742,40 RONFara TVASectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiNegociere fara publicarea unui anunt de participareJustificarea atribuirii contractului fara publicarea prealabila a unui anunt de participare in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene JOUE Directiva 2004/18/CE1 Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare in JOUE in conformitate cu Directiva 2004/18/CE sau cu Directiva 2004/17/CEToate ofertele transmise pentru o procedura deschisa, o procedura restransa sau pentru dialog competitiv au fost neconforme sau inacceptabile. Au fost luate in considerare la negocieri numai acele oferte care au respectat criteriile calitative de selectie: nuPerioadele pentru procedura de licitatie restransa si pentru procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare sunt incompatibile cu urgenta care rezulta dintr-o situatie de criza: nuSituatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea/entitatea contractanta si in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva relevanta: nuLucrarile/produsele/serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive: legate de protejarea unor drepturi de exclusivitateContractul se refera la servicii de cercetare si dezvoltare, altele decat cele mentionate la articolul 13 din Directiva 2009/81/CE: nuProdusele in cauza sunt fabricate exclusiv in scopuri de cercetare, experimentare, studiu sau dezvoltare in conditiile prevazute de directiva: nuLucrarile/livrarile/serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite de directiva: nuPentru produse cotate si achizitionate la o bursa de marfuri: nuLucrari/servicii noi, constituind o repetare a lucrarilor/serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte prevazute de directiva: nuContract privind furnizarea de servicii de transport aerian si maritim destinate fortelor armate ale unui stat membru mobilizate sau care urmeaza a fi mobilizate in strainatate, in conditiile stricte stabilite de directiva: nuIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuSectiunea V: Atribuirea contractuluiContract nr: 6039 Denumire: Servicii hranireV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:4.12.2013V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 1V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC Ro-Armycatering SACalea Plevnei nr. 141A, sector 6010242 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 484 351,86 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 484 351,86 RONFara TVAIn cazul unei valori anuale sau lunare: Numarul de luni: 1V.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacVI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2