TehnologiiRepere

144

Servicii de curatenie

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactRegia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat ConstantaB-dul Tomis nr. 101In atentia: Tatiana Bangal, Elena Mumin, Iulia Madalina Motataianu900669 ConstantaROMAcirc;NIATelefon: +40 241580523E-mail: [email protected]: +40 241580523Adresa adrese Internet: Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteOrganism de drept publicI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiServicii de curatenie, igiena si intretinere curenta.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorServiciiCategoria de servicii nr 16: Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Obiective din Mun.Constanta, conform Anexei la Caietul de sarcini.Cod NUTS RO223II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorContractul presupune realizarea serviciilor de curatenie, igienizare si intretinere curenta in spatii aflate in administrarea RAEDPP Constanta.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 90900000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 621 845,88 RONFara TVASectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 111-196012 din 12.6.2014Sectiunea V: Atribuirea contractuluiContract nr: 10689 Denumire: Servicii de curatenie, igiena si intretinere curentaV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:1.8.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 1V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC HERARCONI SRLStr. Varful cu Dor, nr. 26900035 ConstantaROMAcirc;NIAV.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 628 470,12 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 621 845,88 RONFara TVAIn cazul unei valori anuale sau lunare: Numarul de luni: 12V.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:1 Va fi declarata castigatoare oferta admisibila cu pretul cel mai scazut.2 Departajarea ofertelor avand acelasi pret si clasate pe acelasi loc: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.3 In cazul in care oferta este depusa in oricare din urmatoarele forme:mdash; oferta individuala,mdash; oferta individuala + sustinere,mdash; oferta individuala + subcontractare,mdash; oferta comuna asociere ,mdash; oferta comuna + sustinere,mdash; oferta comuna + subcontractare.Prezentarea documentelor pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare si a capacitatii tehnice si profesionale se va face conform Anexei nr. 2 din Ordinul nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.4 Informatii privind subcontractantii:In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Se va completa si prezenta Formularul nr. 10. In sensul dispozitiilor art. 96 alin. 1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care parti din contractul de achizitie publica se vor indeplini prin unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre ofertantul castigator si subcontractantii desemnati in oferta. Acestea trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.5 Asocierea:Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta declarata castigatoare este prezentata de catre o asociatie de operatori economici, acestia au obligatia de a prezenta in momentul semnarii contractului, acordul de asociere legalizat ce va deveni anexa la contract. Aceasta asociatie vabeneficia de facilitatile asigurate Intreprinderilor Mici si Mijlocii prin prevederile Legii nr. 346/2004, numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt Intreprinderi Mici si Mijlocii.6 In scopul aplicarii prevederilor art. 69 ind. 2 alin. 2 din OUG nr. 34/2006, ofertantul va prezenta si completa Formularul nr. 14 - Declaratie privind datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / +40 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDirectia Juridica din cadrul RAEDPPB-dul Tomis nr. 101900669 ConstantaROMAcirc;NIATelefon: +40 241580523Fax: +40 241580523VI.4 Data expedierii prezentului anunt:1.8.2014

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2