Repere

156

Starbucks își suspendă publicitatea pe Social Media

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Starbucks Corp și-a întrerupt publicitatea de pe toate platformele de socializare, deoarece explorează cele mai bune modalități de a ajuta la oprirea răspândirii discursului de ură, a declarat compania într-un comunicat, citat de European Supermarket Magazine.

Compania va avea „discuții pe plan intern și cu partenerii media și organizațiile pentru drepturile civile, pentru a opri răspândirea discursului de ură”, se arată în declarație.

Suplimentar, postul american de televiziune CNBC, a adăugat că această pauză de socializare a Starbucks nu va include YouTube, care este deținut de Google Alphabet Inc..

CNBC a mai spus că, deși Starbucks întrerupe publicitatea, nu se alătură campaniei de boicot „Stop Hate For Profit”, care a început la începutul acestei luni.

Până acum, peste 160 de companii, inclusiv Verizon Communications și Unilever Plc, au semnat să nu mai cumpere reclame pe Facebook Inc, cea mai mare platformă de socializare din lume.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2