Repere

196

Strategii de diferențiere ale brand-urilor vegane

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Întrucât compania vegetală LIVEKINDLY Collective achiziționează The Weed Burger din Amsterdam, ESMagazine a explorat ce înseamnă acest lucru pentru sectorul vegetal și ce trebuie să ia în considerare brandurile vegane în strategiile lor pentru a se remarca pe o piață din ce în ce mai competitivă.

Se așteaptă o inovație și consolidare vegane suplimentare

Inovația alimentară și a băuturilor vegane continuă să crească. Potrivit Mintel GNPD, în America de Nord și Europa, 7% din lansările de alimente și băuturi au prezentat o afirmație vegană în urmă cu cinci ani, crescând la 12% din lansările din ultimul an. Se așteaptă ca tendința către inovația vegană să continue, deoarece consumatorii solicită produse care oferă atât beneficii pentru sănătate, cât și pentru mediu.

Privind ultimii cinci ani până în mai 2021, Mintel GNPD arată, de asemenea, că primele zece companii care au lansat inovația vegană la nivel global sunt Danone, Aldi, dm-drogerie, Lidl, Tesco, Sainsbury’s, Unilever, Marks & Spencer, Woolworths și Kellogg. T

Aceste companii reprezintă aproximativ una din zece lansări de produse vegane la nivel global, ceea ce arată cât de fragmentat este încă sectorul vegan. Interesant este că aceste 10 companii de top nu și-au mărit cota de lansări în ultimii cinci ani, ceea ce demonstrează că mărcile de start-up mai mici joacă în continuare un rol important în creșterea vânzărilor vegane.

Pe măsură ce mai multe companii multinaționale încearcă să își îmbunătățească oferta pe bază de plante dezvoltând inovații vegane sau achiziționând mărci vegane, cum ar fi achiziția recentă a Danone a mărcii Vegenaise, ne putem aștepta să vedem consolidarea pieței.

Diversificați sursele de proteine ​​pe bază de plante

Varietatea îmbunătățită a proteinelor pe bază de plante este cheia pentru creșterea continuă a pieței. Printre al treilea dintre consumatorii de proteine ​​vegetale din SUA care consumă aceste alimente mai des decât acum un an, aproape jumătate fac acest lucru pentru varietate în mesele lor.

Tipurile, formatele și sursele de inovație proteică pe bază de plante vor continua, de asemenea, să se diversifice pentru a satisface cererile consumatorilor de alternative realiste atât la carne, cât și la lactate.

Utilizarea ridicată a înlocuitorilor de burger are mult de-a face cu disponibilitatea lor și inovațiile pe care brandurile le-au făcut în ceea ce privește gustul și textura acestor produse. Mărcile pot găsi modalități de a rămâne în fața concurenței, ridicând noi formate alternative la alte tipuri de produse din carne, așa cum au făcut Impossible Foods și Beyond Meat cu burgerii.

Îmbunătățiți profilul nutrițional

Următoarea frontieră îmbunătățește propunerea nutrițională a alternativelor de carne. Ca răspuns la îngrijorările unor consumatori cu privire la lipsa nutriției (cum ar fi majoritatea adulților chinezi care sunt de acord că nu pot obține suficientă nutriție numai din alimentele pe bază de plante), inovatorii găsesc modalități de a diferenția și profilul nutritiv.

Burgerul vegetal Heura, de exemplu, oferă experiența senzorială a cărnii cu mai multe proteine ​​și mai puține grăsimi saturate. Heura a dezvoltat un analog de grăsimi care transformă uleiul de măsline extravirgin, care spre deosebire de uleiul de cocos sau grăsimile animale este sărac în grăsimi saturate, într-o formă solidă.

Mărcile au posibilitatea de a comunica clienților un punct de vânzare sănătos și unic și de a-i educa pe social media. Beyond Meat, de exemplu, subliniază profilul nutrițional puternic al burgerilor lor pe pagina lor de Instagram, prin crearea de „etichete” pentru acreditările lor sănătoase.

Mărcile ar trebui, de asemenea, să lucreze pentru a se asigura că proteinele existente pe bază de plante, cum ar fi soia, nu se pierd în urma proteinelor vegetale mai noi. Accesați beneficii cheie, cum ar fi calitatea proteinelor din soia, datorită includerii tuturor celor nouă aminoacizi esențiali.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2