Potrivit datelor companiei Auchan, care găzduiește și în acest an un târg de bere în magazinele sale din România, berea blondă rămâne categoria care înregistrează cele mai mari vânzări.
De asemenea, în ceea ce privește modul de îmbuteliere, sticla continuă să crească cu cel puțin 10% anual, în timp ce dozele se clasează pe loc secund în topul alegerilor consumatorilor, iar berea îmbuteliată la PET își continuă declinul de la an la an.
„Suntem mândri că pe parcursul celor 11 ani am creat un eveniment comercial de referință pentru români și pentru piața de retail – Târgul de bere Auchan.
De-a lungul anilor, am venit cu cele mai largi game, cu noutăți, cu produse de masă, dar și cu produse de nișă, am susținut producția românească de bere, îndeosebi cea artizanală realizată de microberării, și în același timp am ajutat românii să rememoreze experiențe gustative plăcute din excursiile lor în străinătate, prin specialitățile internaționale propuse”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Reamintim că Târgul de bere Auchan își va închide porțile mâine, 21 iulie. Datele au fost publicate pe pagina de net a companiei.