Beneficiile funcționale și percepute pentru sănătate ale ceaiului și cafelei, combinate cu familiaritatea și diversele ocazii de utilizare în intervalele zilei, le fac platformele ideale pentru producătorii de băuturi pentru a satisface preferințele în evoluție ale consumatorilor pentru răsfăț, sănătate și orice altceva, potrivit furnizorului de ingrediente pentru băuturi naturale, Finlays, citat de FoodNavigator.
Vrem totul
„Consumatorul de astăzi caută din ce în ce mai mult să „aibe totul” – băuturi cu un gust excelent, cu ingrediente/ambalaje din surse durabile, care sunt „fără vinovăție” (adică fără impact negativ asupra sănătății lor) sau, mai bine, oferă beneficii funcționale active, toate la un cost care se aliniază cu bugetul lor”, a declarat Sian Edwards, director de strategie și informații, Finlays, pentru FoodNavigator-USA.
Ea a recunoscut că „[bifarea] toate aceste tendințe în timp ce se creează o propunere de produs care să pară coerentă”, poate fi o provocare, dar, a adăugat ea, „oportunitatea de a face acest lucru poate echivala cu o creștere majoră a vânzărilor și loialitatea mărcii față de consumatori”.
Ea a explicat că cafeaua și ceaiul sunt două platforme bine poziționate pentru a satisface această cerere, în parte pentru că oferă beneficii funcționale, cum ar fi gestionarea energiei sau a dispoziției, sunt percepute ca sănătoase și oferă o platformă pentru arome inovatoare care atrag consumatorii moderni.
Diferențierea ceaiului RTD prin aromă și funcții diverse
În cadrul ceaiului „a existat un interes reînnoit pentru piața ceaiului RTD și vânzările au început să prezinte o creștere crescută pe piață. Mărcile de ceai RTD care intră în categoria băuturilor naturale/funcționale se pot diferenția prin utilizarea altor ingrediente funcționale pentru a susține interesul pentru subiecte de sănătate în creștere, cum ar fi somnul, funcția creierului, hidratarea și relaxarea”, a adăugat Stacy DeMars, manager de marketing, brand, Finlays.
Marca de ceai spumant RTD, AMAZ prezintă yerba mate ca sursă de cofeină și adaptogeni care promit efecte de stimulare a dispoziției și prezintă arome fructate și tropicale precum Lemon Ginger, Peach Mango și Blueberry Acai.
În timp ce Oobli se diferențiază folosind proteine dulci ca îndulcitor prietenos cu intestinul în arome precum Holy Lemon!, Peachy Plz și Mango Yo și o băutură ideală pentru consumatorii cu diabet.
DeMars a adăugat: „Standardul, cum ar fi lămâia și piersicul, conduce încă o bună parte a pieței, împreună cu jumătate și jumătate de limonada și ceai.
Am observat o creștere a ceaiului dulce și extra dulce în ultimii câțiva ani, dar pe măsură ce consumatorii devin mai concentrați pe sănătate și bunăstare, au apărut arome florale, cum ar fi floare de soc, floare de portocal și trandafir, în mai multe ceaiuri, împreună cu un interes sporit pentru încălzirea aromelor de condimente. precum acerola, chai sau vanilia.”
Aromele din plante și florale au crescut, de asemenea, în popularitate, în special cu ceaiul, permițând „dezvoltatorilor de produse și consumatorilor să exploreze combinațiile de arome”, a spus Edwards.
Concentrându-se pe energia și atributele de aromă ale cafelei
În cadrul cafelei, aromele nostalgice și îngăduitoare, cum ar fi s’mores, fursecuri și cremă și toffee sunt populare, alături de alimente de bază precum vanilia și ciocolata.
Mărci precum Monster Java, High Brew și Super Coffee indică energia și poziționarea spre aromă a cafelei RTD.
În timp ce concentratele de bere rece precum Explorer, Chameleon și Pop & Bottle oferă confort și personalizare pentru barista de acasă care caută o experiență personalizată.
Încețoșarea categoriei în cadrul cafelei a înregistrat o activitate ridicată, deoarece „proprietarii de mărci caută să valorifice cofeina naturală și percepțiile pozitive ale consumatorilor despre cafea pentru a dezvolta un nou tip de băutură energetică”, a explicat Edwards.
Crearea „inovației incrementale și agile” în portofoliul de mărci
Ea recomandă ca, pe măsură ce mărcile explorează combinațiile de arome și cum să creeze cel mai bine o propunere convingătoare pentru consumatori, să construiască modele de produse „în jurul inovației incrementale și agile.?
Ea a adăugat: „Mărcile pot rămâne în fruntea curbei, stabilind o gamă de bază de produse care sunt atât accesibile, cât și interesante și apoi să fie suficient de receptive pentru a construi pe baza solidă cu oferte de timp limitat (LTO), produse sezoniere și inovații de probă. ca răspuns la tendințele de consum rapid.”