149
Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide,Tetra Pak,a devenit Partener Silver alExpo-Conferintei Meat Milk 2017,eveniment care va avea loc in zilele de 25 si 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brasov. Tetra Pakofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul pe care il va avea amenajat in sectiuneaB2B-Expo. De curand,Tetra Paksi-a anuntat obiectivele bazate pe date stiintifice pentru reducerea impactului asupra mediului inconjurator, fiind prima companie care opereaza in industria alimentara si care a primit aprobarea Science Based Targets SBT Tetra Paksi-a asumat astazi angajamentul de a reduce pana in 2030 emisiile de gaze cu efect de sera generate de operatiunile sale cu cel putin 40% fata de nivelul din 2015. In colaborare cu initiativaScience Based Targets SBT , compania si-a stabilit si obiectivul de a scadea emisiile pana in 2040 cu 58% fata de anul 2016. Astfel,Tetra Pakdevine prima companie din industria de ambalare a alimentelor care a primit aprobarea din partea Science Based Targets SBT privind obiectivele sale de reducere a impactului asupra mediului. Pentru a atinge aceste obiective,Tetra Pakse va concentra pe trei directii: Maximizarea eficientei energetice, cu scopul de a reduce energia utilizata cu inca 12%; Achizitionarea de energie electrica din surse regenerabile, investitia in proiecte de energie regenerabila si scheme de certificare a energiei electrice regenerabile; Instalarea sistemelor de energie regenerabila precum panouri solare in locatii. Mai mult, compania si-a asumat angajamentul de a reduce emisiile de gaze cu efect de sera la nivelul intregului lant valoric cu 16% per unitate de venit pana in 2020, avand ca an de referinta 2010. Mario Abreu, Vice Presedinte Environment in cadrulTetra Pak, a declarat: Colaborarea cu initiativa SBT ne-a ajutat sa ne definim mai precis obiectivele de emisii de gaze cu efect de sera, precum si sa stabilim o directie a companiei intr-o maniera stiintifica. Prin noile obiective, ne asiguram ca vom putea sa demonstram clientilor si altor parti implicate in mod deschis si corect care este contributia noastra la o economie cu emisii de carbon mai mici. Cynthia Cummis din cadrul World Resources Institute WRI a declarat: Initiativa SBT pune la dispozitie o metodologie bazata pe stiinta pentru companiile interesate in mod real sa integreze sustenabilitatea in practica lor si care doresc sa-si aduca contributia pentru a evita un impact grav al schimbarilor climatice.Tetra Pakeste prima companie in domeniul solutiilor de ambalare care a parcurs intregul nostru proces de revizuire a obiectivelor si ne face o deosebita placere sa vedem ca se alatura unui numar din ce in ce mai mare de companii care inteleg beneficiile unei tranzitii catre o economie cu emisii de carbon reduse. SBT reprezinta un parteneriat intreCDP,WRI,WWFsiUN Global Compactcare mobilizeaza companiile sa-si stabileasca obiective de reducere a emisiilor aliniate la cercetarile climatice. De la lansarea sa in 2015, 208 companii si-au asumat angajamentul de a stabili obiective bazate pe date stiintifice, si 33 de companii care opereaza in diferite industrii au primit aprobarea initiativei privind obiectivele pe care si le-au stabilit.