TehnologiiRepere

154

Tractoare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactStatiunea de Cercetare - Dezvoltare Agricola Simnic - CraiovaSoseaua Balcesti nr. 54In atentia: Constantin Gavan200721 CraiovaROMAcirc;NIATelefon: +40 251417534E-mail: [email protected]: +40 251417534Adresa adrese Internet:Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteAltele: Institutie publicaI.3 Activitate principalaAltele: Cercetare-dezvoltare agricolaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Contract de achizitie tractor 360-380 CP.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Sediul unitatii: Craiova, Sops. Balcesti nr. 54, Jud. Dolj.Cod NUTS RO411II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitionarea unui tractor 360-380 CP.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 16700000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:1 bucata tractor.Valoarea estimata fara TVA: 712 000 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 12 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehnice III.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Garantia de participare = 7 120 RON; echivalenta leu-euro sau echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;c Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont R067TREZ2915005XXX008893 Trezoreria Craiova jud Dolj Pentru ofertantii IMM-uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; c ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa; d contestatorul renunta la contestatie, e perioada de valailitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire conf. art. 85 din HG 834/2009 litera b modificata de art unic pc.52. Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278A1/OUG 34/2006 este de 4492 lei. 10% din valoarea contractului fara TVAmdash; modul de constituire a garantiei de buna executie :a Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.b Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod. de constituire a garantie de buna executie opteaza.Ofertantii IMM-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50 % la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Fonduri proprii.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 5.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 6.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Conform notificare 149/2013 din SEAP,din formulare trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare Formular 12Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 13;Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: mdash; Constantin Gavan - Director mdash; Claudia Patru - Director Economic; mdash; Gabriela Paunescu - Secretar Stintific; mdash; Armaselu Madaiina - Jurist; mdash; Maciuca Elena - Presedinte Comisie; mdash; Bora Constatin - Membru Comisie; mdash; Paunescu Gabriel - Membru Comisie; mdash; Gavanescu Alexandru - Membru Comisie; mdash; Gavrilescu Georgeta - Membru Comisie.Cerinta nr. 1 - pentru Persoane juridice/fizice romane.Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCerinta nr. 2 - Persoane juridice /fizice straine.Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori partenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr. 3 dupa caz : Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca IMM-uri.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 34672004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Fisa de informatii generale. Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimii 3 ani. Cerinta nr. 2 Prezentare bilant contabil la 31.12.2012.Nivel uri minim e necesar e : Prezentare formular 8; Prezentare bilant contabil vizat si semnat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul la 31.12.2012.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 712 000 RON insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client eneficiar. Se va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare in valoare de cel putin 712 000 RON sau echivalentul sumei in euro. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Prezentare documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate. Standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008Nivel uri minim e necesar e :Prezentare formular 9. Ofertantul va prezenta pentru experienta similara certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Aceste documente trebuie sa prezinte informatii ca: beneficiar, cantitate, valoare, perioada de furnizare.Copie cu mentiunea conform cu originalul dupa certificate sau echivalent.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII .3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 14.3.2014 - 13:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare17.3.2014 - 11:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertaDurata in luni: 60 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 17.3.2014 - 13:00Locul:Sediul unitatii: Craiova, Sos. Balcesti nr. 54, Jud. Dolj.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daInformatii suplimentare despre persoanele autorizate si procedura de deschidere: Comisia de Achizitii publice a autoritatii contractante si reprezentatii firmelor ofertante.Sectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareVI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: Precizam ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacCompartiment juridic SCDA Simnic CraiovaSos. Balcesti nr. 54200721 CraiovaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 251417534Fax: +40 251417534

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2