Știri

104

Transavia continua campania educationala Ora de Nutritie

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Dovedind preocupare, nu doar pentru volumul afacerilor, dar si pentru educarea consumatorilor, Transavia, liderul pietei de carne de pui din Romania, a demarat la efinalul anului trecut excelenta campanie educationala Ora de Nutritie, pentru a veni in intampinarea elevilor cu informatii utile despre necesitatea abordarii unui stil de viata sanatos. Primul curs a avut loc lacolegiul Gheorghe Lazar din Bucuresti, unde domnulProf. Dr. Nicolae Hancu, Membru de Onoare al Academiei Romane, le-a vorbit elevilor despre alimentatia sanatoasa, oferindu-le, in acelasi timp, optiuni pentru o alimentatie echilibrata.Incepand de anul viitor, compania Transavia isi propune sa sustina Ora de nutritie in mai multe institutii de invatamant, pentru a ajunge la un numar cat mai mare de elevi. Cu cat invata mai multa nutritie ?si cu cat sunt informati corect, copiii pot ajunge sa faca singuri selectia mancarii. Cu timpul, acestia pot deveni propriul lor nutritionist. De aceea este important ca educatia despre alimentatia sanatoasa sa inceapa de la varste mici, atat in familie, cat si scoli, spune Dl. Nicolae Hancu. Cu siguranta, campania va continua si in 2014, Transavia dovedind inca o data responsabilitate sociala in actiunile pe care le intreprinde.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2