SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:Municipiul CraiovaAdresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiova jud. Dolj , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200585 , Romania , Punct e de contact: Serviciul Licitatii , Tel. +40 251415907 , In atentia: Sef Serviciu , Email: [email protected] , Fax: +40 251411651 , Adresa internet URL : www.primariacraiova.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Primaria Municipiului Craiova - Centul de Informare pentru Cetateni si AudienteAdresa postala: str. A.I.Cuza, nr. 7, judetul Dolj , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200585 , Romania , Tel. +40 251/416235 , In atentia: Serviciul Licitatii , Fax: +40 251/411561I.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Autoritate regionala sau localaActivitate activitati - Servicii generale ale administratiilor publiceAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaACHIZITIE ALIMENTE: LOT 1 - Malaicedil; LOT 2 - Faina, LOT 3 - Orez, LOT 4 - Zahar, LOT 5 - UleiII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Municipiul CraiovaCodul NUTS: RO411 - DoljII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: DaCu reluarea competitiei in SEAP: NuAcord-cadru cu maxim 5 agenti economiciDurata acordului-cadru: 1 aniValoarea estimata fara TVA: 1,650,000 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza 3 transe pe fiecare lot in parte. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: LOT 1:44.000 lei, LOT 2:88.000 lei, LOT 3:66.000 lei, LOT 4:154.000 lei, LOT 5:198.000 lei.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitie produse alimentare malai, faina, orez, zahar si ulei - LOT 1 - Malai; - LOT 2 - Faina; - LOT 3 - Orez; - LOT 4 - Zahar; - LOT 5 - Ulei.II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15411200-4 - Ulei pentru gatit Rev.2 15612100-2 - Faina de grau Rev.2 15612210-6 - Faina de porumb Rev.2 15614100-6 - Orez cu bob lung Rev.2 15831200-4 - Zahar alb Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceDaII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulConform Caietelor de sarcini nr. 8855/20.01.2014, nr. 8858/20.01.2014, nr. 8861/20.01.2014, nr. 8856/20.01.2014 si nr. 8862/20.01.2014. Lot 1 - Malai Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului - cadru: - cantitati minime: 20.500 kg - cantitati maxime: 66.000 kg Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului - cadru: - cantitati minime: 20.500 kg - cantitati maxime: 22.000 kg Lot 2 - Faina Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului - cadru: - cantitati minime: 41.000 kg - cantitati maxime: 132.000 kg Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului - cadru: - cantitati minime: 41.000 kg - cantitati maxime: 44.000 kg Lot 3 - Orez Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului - cadru: - cantitati minime: 20.500 kg - cantitati maxime: 66.000 kg Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului - cadru: - cantitati minime: 20.500 kg - cantitati maxime: 22.000 kg Lot 4 - Zahar Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului - cadru: - cantitati minime: 41.000 kg - cantitati maxime: 132.000 kg Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului - cadru: - cantitati minime: 41.000 kg - cantitati maxime: 44.000 kg Lot 5 - Ulei Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului - cadru: - cantitati minime: 41.000 litri - cantitati maxime: 132.000 litri Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului - cadru: - cantitati minime: 41.000 litri - cantitati maxime: 44.000 litriValoarea estimata fara TVA: 1,650,000 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE12 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateCuantumul garantiei de participare: LOT 1: 2.500 lei; LOT 2: 5.000 lei; LOT 3: 3.900 lei; LOT 4: 9.000 lei; LOT 5: 11.800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare de 120 zile se raporteaza de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86 alin 1 din HG nr. 925/2006: virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular 3 din Sectiunea Formulare . Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in conditiile art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. NOTA: In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna instrumentul de garantare, va fi emis in numele asocierii. Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent acordului cadru. Valoarea garantiei de buna executie - 10% din pretul, fara TVA, al fiecarui contract subsecvent. Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin 1 , alin 3 , din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. 4 din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045 /2011.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteBugetul local.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare; 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare; 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare; 5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. a Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe - Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia-Director executiv adjunct economic, Ioana Stoian - Director Directia Administratie Publica si Asistenta Sociala, Anamaria Mihaela Covaci-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Lili Ionele, Costin Musceleanu, Cristina Cretu Madalina, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Bica Ileana, Ramona Badea, Nicolita Podeanu, Paduraru Mioara. b Persoane cu functii de decizie consilieri locali care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Dindirica Lucian Costin, Cherciu Dan Adrian, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Radu Marin Traian, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe, Nicoli Marin. 6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local; b certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat. Din Certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG 925/2006. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea quot;conform cu originalulquot;. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG 925/2006. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea quot;conform cu originalul, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea quot;conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pentru anii 2011 2012, 2013. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 , in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la organele competente. In situatia in care bilantul contabil aferent anului 2013 nu este inregistrat la organele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri aferenta anului 2013. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Se va completa Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea For mulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 . Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani 2011, 2012, 2013 trebuie sa fie cel putin egal cu: - pentru LOT 1 - Malai: 80.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 2 - Faina: 170.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 3 - Orez: 130.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 4 - Zahar: 300.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 5 - Ulei: 390.000 lei exclusiv TVA . Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare. Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 3. Tert sustinator financiar daca este cazul . In conf. cu prev. art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin 1 , de catre o alta persoana,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a , lit. c1 si lit. d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nivel uri specific e minim e necesar e Bilanturile contabile pentru anii 2011 2012, 2013. Completare Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 Pentru conversia lei/euro/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an. Ofertantul va prezenta: - Anexa nr. 19 - Angajament Tert sustinator financiar; - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Anexa nr. 10.3; - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 Anexa nr. 10.4; - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese -Formular nr.1.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa Anexa nr. 12 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 12. 2. Experienta similara: Ofertantul va face dovada livrarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele care fac obiectul acordului - cadru, incluse in cadrul unui/unor contracte de furnizare, prezentate ca dovada a experientei similare, in valoare cumulata egala sau mai mare decat: - pentru LOT 1 - Malai: 40.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 2 - Faina: 80.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 3 - Orez: 60.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 4 - Zahar: 150.000 lei exclusiv TVA ; - pentru LOT 5 - Ulei: 190.000 lei exclusiv TVA . Livrarile de produse declarat e ca experienta similara va/vor fi cuprins e obligatoriu in Anexa nr. 12 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Pentru confirmarea livrarilor de produse declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: denumirea produselor livrate, valoarea, perioada de livrare, daca produsele au fost livrate in termenul stabilit, etc. Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an. - Pentru anul 2014 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR in data de 20.01.2014. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 3. Mostre, descrieri si/sau fotografii ale produselor pentru fiecare lot in parte, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. 4. Tert sustinator tehnic daca este cazul Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul In conformitate cu art. 190, alin 2 , in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a , c1 si d din OUG 34/2006. 1. Standarde de asigurare a calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatea de comercializare produse alimentare ISO 9001:2008 sau echivalent . Ofertantul va prezenta: - certificate/ documente/alte dovezi. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa Anexa nr. 12 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Ofertantul va prezenta: - certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: denumirea produselor livrate, valoarea, perioada de livrare, daca produsele au fost livrate in termenul stabilit, etc. Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an. - Pentru anul 2014 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR in data de 20.01.2014. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Mostre, descrieri si/sau fotografii ale produselor pentru fiecare lot in parte -Anexa nr. 20 - Angajament privind sustinerea tehnica siprofesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici din Sectiunea Formulare; -Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 - Declaratii Tert sustinator tehnic si profesional din Sectiunea Formulare; - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Anexa nr. 10.3 din Sectiunea Formulare; - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 Anexa 10.4 din Sectiu nea Formulare; - Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare. - certificate/documente/ alte dovezi.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta3/2013IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2014 16:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare19.03.2014 10:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 19.03.2014 11:00Locul: Primaria Municipiului Craiova, str. A. I. Cuza nr. 7 - Sala Gheorghe ChituPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daPersoane imputernicite ale ofertantilor.SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Fonduri bugetareVI.3 ALTE INFORMATIIAcordul cadru se va incheia cu toti operatorii economici clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici mentionat in fisa de date. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere conform Anexei nr. 44 - Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere. In cazul in care doua sau mai multe oferte au preturi egale, acordul cadru se va incheia cu toti operatorii economici clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul cadru. In cazul in care numarul ofertelor cu preturi egale este mai mare decat numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul cadru, atunci se va solicita ofertantilor care au preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului/ofertantilor a carui noua propunere financiara are/au pretul cel mai scazut. Imbunatatirea ofertei se poate face pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Acordul cadru se va incheia cu maxim 5 operatori economici. Pentru prima transa, autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica subsecvent acordului cadru fara reluarea competitiei, operatorului economic clasat pe locul 1, in baza criteriului stabilit in acordurile cadru si in documentatia de atribuire. Pentru urmatoarele transe, autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului cadru prin reluarea competitiei, ocazie cu care aceasta va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare cu privire la pret catre toti operatorii economici semnatari ai acordului cadru. Ofertele se vor prezenta in scris, iar continutul lor va ramane confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat. Autoritatea contractanta atribuie fiecare contract subsecvent acordurilor cadru ofertantului care a prezentat cea mai buna oferta, pe baza criteriului de atribuire: pretul cel mai scazut. Operatorii economici au dreptul ca in procesul de reofertare sa modifice pretul care face obiectul reluarii competitiei dar numai in sensul imbunatatiriii pretului pe care l-au prevazut in propunerea financiara. Alte informatii cu privire la atribuire acordului cadru si a contractelor subsecvente se gasesc in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica. Spre informare, puteti consulta site-ul www.certsign.ro, sectiunea Noutati/14.11.2011 Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise acum cu o singura aplicatie: shellSAFE Verify. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin 4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in anexa care insoteste declaratia, acesta are obligatia de a mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare - inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea solicitate, in caz contrar oferta va fi respinsa, in conformitate cu prevederile art. 181 lit. e din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac- Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacPrimaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de Specialitate si Contencios AdministrativAdresa postala: str. A. I. Cuza nr. 1, et. 1 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200585 , Romania , Tel. +40 251416235 , Fax: +40 251411561 , Adresa internet URL : www.primariacraiova.ro