178
In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele: In Top 3 Agentiiau intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua nominalizari, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, 3 nominalizari si Grand Effie, Geometry Global cu 2 Silver, 2 Bronze, 4 nominalizari. Acestea sunt urmate de Leo Burnett Target si de GMP Advertising. Graffiti BBDO - 51 puncteMcCann Bucharest - 49 puncteGeometry Global Romania - 28 puncteLeo Burnett Target - 27 puncteGMP Advertising - 20 puncte In clasamentul Effie Effectiveness Index Romania 2014,cei mai eficienti clientisunt Vodafone Romania cu un Gold Effie si un Grand Effie si Procter Gamble Romania cu 2 Silver Effie, un Bronze Effie si 2 nominalizari. Acestia sunt urmati de Unilever, Mediafax, PepsiCo Romania, The Coca-Cola Company si Ursus Breweries. Mai multe, pe www.iqads.ro Vodafone Romania - 20 puncteProcter Gamble Romania - 20 puncteUnilever - 18 puncteMediafax - 16 punctePepsiCo Romania - 12 puncteThe Coca-Coal Company - 12 puncteUrsus Breweries - 12 puncte